99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Hej, kanske dags att ansluta, nedräkningen från 100 har börjat
En trimester kvar!
Hur nära BF är ni andra?
Hej, kanske dags att ansluta, nedräkningen från 100 har börjat
En trimester kvar!
Hur nära BF är ni andra?
Men varför blir mina utropstecken till frågetecken.... ser ut som jag svarar så drygt men så är det såklart inte
Irmeline: andra förlossningen brukar ju gå som en dans ???? eller som makens farmor sa... som att nysa ????...
Stora my: skönt att de är bra med sömnen igen ???? Va roligt med första hållaisigstegen.. eller? Evelin går också längs möblerna & tar allt allt allt hon inte får, hade förträngt vilket passande det är.. måste verkligen börja barnsäkra allt igen
Som sagt j..la sat..s mobil. .. ni kan väl låtsas att frågetecknen är passande smajlisar eller symboler. ..
När har du BF Irmeline?
Evelin bet mig i fingret så nu fick jag känna att 2 tänder kommit uppe.. så nu har hon hela 4 stycken..
Visst är det en superrolig tid men läskigt när syrrorna sprider småsaker omkring sig som ringar, mynt & tärningar. Dom är jätte duktiga & försöker tänka sig för men även dom är ju barn.
SaraH: försöker föreställa mig fällknivstilen, måste se jätteroligt ut.
Igår tog Evelin sitt första steg utan att hålla i sig & jag missade de =/ Hoppas jag får se snart också...
Ett steg i dag med, naturligtvis var jag inte med men min svägerska & svärmor. Har jobbat 5 dagar sammanlagt sedan april, ska jobba på onsdag sedan ledig & börja min 80% tjänst i september. Kommer jobba lite mer vissa veckor & sen va ledig nån vecka då & då.
Härligt de låter att va hemma så länge! Evelin kommer börja på dagis nån gång i höst beroende på när min man kan vara föräldraledig. Hon kommer få äldsta dotterns plats på dagis med hennes klädhylla & allt. Skönt också att mellandottern går på samma avdelning. När Evelin börjar skolan kommer vi haft barn på samma dagis oavbrutet i 10 år... shit..
I fredags var vi på bvc, hade inte varit där sedan slutet på april. Nästa vecka blir lillan 11 månader & väger nu 9,3 kg & är 73 cm lång. Lika lång som systrarna vid samma ålder fast dom har vägt ca 2 kg mer =)
oldy: Mitt minne är lite segt men du jobbar väl på förskola?
Härligt när dom " har lite att ta av". Kommer Stina gå på samma förskola som du jobbar på?
Idag kommer äntligen maken hem =) han har varit i Tyskland & jobbat hela veckan & tycker det har gått hyfsat smärtfritt att va själv med 3 vildar men en vecka räcker =) vi har varit på stranden varje dag med min syster så lite hjälp har jag haft med tjejerna. Nu har jag äntligen fått se Evelin ta ett par steg (mot vattnet såklart...) kan inte säga att hon kan gå än men de tar sig.
Hur har ni det i den efterlängtade sommarvärmen?