• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Tack snälla för svaren! Ska ringa medicinavdelningen i morrn. Undrar om Evelin kan blivit drabbad på något vis om hag hade de här redan under graviditeten :(

• fru mia

Tack snälla ni!!! Så tacksam att ha nånstans att prata av mig! De verkar som att jag är 4de generationen i rad med giftstruma, visste inte de förens nu.. ser ljust ut för mina 3 döttrar.... tack o lov att de faktiskt går att behandla =) kram

• fru mia

Fick prata med jätte trevlig personal på medicinavdelningen. Ska ta fler blodprover i morgon. Dom försöker hitta en tid åt mig, läkaren jag skulle ha haft är på semester så 24/4 får jag komma dit om dom inte lyckas trolla fram något innan. För lång tid tyckte även hon men vad gör man... solstrålarna i mitt liv lyser iallafall upp dagen, Evelin har börjat leka tittut, så förbaskat söt =)

• fru mia

Ni anar inte hur glad jag är!!!!! Fantastiska människor på medicinavdelningen fixade en tid åt mig i dag. Jag har fått en superbra läkare som förklarade allt jag behövde veta, vad som händer i kroppen & hur jag ska bli frisk =) får välja på medicin & operation just nu lutar det år 1,5 år med medicin & funkar de inte så operation. Men vet ni.... jag ska åka till cypern med familjen, sitta på terassen med ett glas vin ( & maken ) när barnen somnat & titta ut över medelhavet =) Tack för att ni stöttat mig ♡

• fru mia

De bådar gott med sömnen =) hoppas det fortsätter så! vill ge nedicinen en chans visserligen är det mindre än 50% chans att jag blir av med det helt men va tusan... =) i vilket fall måste jag medicinera ett tag så då får jag känna på det, ska börja i kväll med tabletterna.

• fru mia

Ja de ska bli så härligt =) vi ska nog snart betätta för barnen vart vi ska åka så dom också får längta lite =)

• fru mia

Ja precis! Tack så mycket! De är ett par veckor kvar men tror tiden kommer gå fort, ska jobba 2 dagar också innan dess =)

• fru mia
    Stora My skrev 2014-04-29 07:16:52 följande:
    Fru mia: hur mår du? Märkt nån skillnad med medicinen? Det var ett tag sen jag skrev. Njuter av underbart vårväder. Där nere i söder har ni ju haft sommar. Härlig tid nu, skönt slippa vinterkläderna. Hoppas ni alla har det bra.

Tack bra =) har medicinen som ska stänga av sköldkörteln + betablockerare, funkar jättebra! Provade att hoppa över betablockeraren men då kommer hjärtklappningen tillbaka. I morgon ska jag börja med levaxin också. Här i Södermanland har vi haft sommarvärme, helt galet = ) Evelin har lärt sig vinka & säga titta =) Mår ni bra stora my? Har ni mycket nu med överskolning till skolan för äldsta?
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?