99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
När har du BIM oldy? Har du testat än?
När har du BIM oldy? Har du testat än?
Kram Oldy. Kroppen måste nog få komma i fas efter p-pillrena. Håller tummarna det blir äl här innan jul och att det prickar rätt då.
Det är lätt att komma in i julstämning eftersom vi pysslar, bakar osv. på jobbet.
Imorgon ska lilla S gå sitt första luciatåg på öppna förskolan.
Min hund heter Eddie, fint namn tycker jag!
Stina var en tomte, röd klänning och luva (som hon vägrade ha på sig). Det var mysigt!
Ja snart är det jul, ska bli så mysigt. Julen har liksom fått nytt liv nu när man har barn.
Jag får inte igång min ägglossning, negativa test denna månaden med. Var redan innan orolig att detta ska bli en lång och krånglig process.. Precis ALLA mina vänner är gravida eller precis fått barn, så det kanske stressar mig lite extra.
När mensen kommer ska jag köra igång med rosenrot, har hört att det kan ha positiv effekt på ÄL, vi får se! Bara att kämpa på, månad för månad.
Tack för peppen!
Jag slutade ju nyligen med P-piller så det är väl inte ovanligt att det blir såhär, men blir ju less när det gick så bra förra gången. Ibland är testen starkare, sedan svagare- men aldrig positiva.
God fortsättning!
Vi har också haft det bra, lugnt och mysigt med nära och kära.
Hon somnar gott i sin säng utan problem men har börjat härja vid 3 eller 4-tiden på natten, gäääsp! Hon har varit på inskolning denna veckan och fr.o.m måndag går hon på förskolan medan vi båda jobbar. Hon tycker det är jättekul där, blir lite ledsen när vi går men annars är det inga problem hittills (bara jag som bryter ihop & blir ledsen emellanåt).
Oldy: stora tjejen som börjar förskolan på riktigt nu.
Det är jobbigt det där med lämningar och funderingar om de har det bra. Det skär i mamma-hjärtat men man får bita ihop.
Det är annat nu när pojkarna blivit stora och man vet hur mycket de gillar skolan och så utvecklande det är för dem.
Nu har jag också plussat!!