Sara H skrev 2013-08-04 19:44:34 följande:
Hehe, nej, det är min man som var "så övertygad" om att det finns en avstängningsnyckel, men det gör det inte.
Stina är ju jättefint, det håller i alla lägen! Ja, vi har valt namnet Tor. Eller ja, Tor valde oss kanske man ska säga. Min man och jag har siffran 19 kopplade till oss på många sätt. Vi har båda namnsdag den 19:e två gånger, vi blev tillsammans den 19:e, förlovade oss den 19:e och gifte oss den 19:e. Och min man har alltid haft Tor som sitt absoluta favoritnamn, jag behövde lite övertalning till en början (detta innan jag blev gravid). När jag för skojs skull kollade andra namn än våra egna med namnsdag den 19:e, ser jag att Tor har namnsdag 19 oktober. Så vi bestämde tidigt att om det blir en pojke så ska han heta det. Och nu är vi snart där, klart att han inte kan heta nåt annat, det är liksom meningen.
Haha nej vad tråkigt! Min kille berättade också om denna knapp/nyckel, så jag hade ju hoppet uppe ett tag innan jag såg att den inte fanns i min bil..
Ja men nu minns jag att ni hade valt Tor! Häftigt och annorlunda namn, men ingen konstig stavning eller uttal
klart det är meningen att han ska heta det!
Idag är det min sista semesterdag, ställt klockan på 5 imorgon och så är det dags att jobba fyra veckor innan man ska hem och vila igen. Känns kul att träffa alla igen, dock har jag nog redan tagit ledigt i sinnet liksom. Men hoppas de förstår