• fru mia

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Som tandsköterska. Jobbade där för 4 år sedan men slutade för de inte funkade med arbetstider & dagis. Men nu ville dom att jag skulle komma tillbaka & lockade med högre lön, bättre arbetstider & så får jag jobba delegerat med roligare arbetsuppgifter än jag har på mitt nuvarande jobb =) Har ju saknat dom också sen jag slutade. Hur känns det att flytta då Sara? Du kommer säkert få nytt jobb!

• fru mia
    oldy skrev 2014-03-14 13:17:16 följande:
    Grattis!! Vilka bra villkor . Tack Sara! <3

Tack! Kommer jobba nån dag i veckan från mitten på april sen börja 80% i september.
  • fru mia

De är nog enklare att flytta nu än när Tor är större & fått massor av kompisar! Jag skulle vilja bo i nedre delen av norrland men nu har vi bott in oss här ( bott här heoa mitt liv ) :P

• fru mia
    Stora My skrev 2014-03-14 19:10:44 följande:
    Fru mia: grattis till nya jobbet. Kul du fick bra villkor. Sara: spännande med flytt och ny stad. Hur mycket närmare familjen blir det?

Tack =)
  • fru mia

Vad kör ni med för blöjor? Har börjat med up & go eftersom lilla damen öppnar blöjan så fort hon får tillfälle annars.. men liberos läcker hon har nog fel form för dom just nu. Ica basic hade inga, icas är lite för pappriga att dra på & pampers luktar så satans illa även som oanvända... suck! Förra helgen var vi på kalas & dagen efter så upptäcktes vattkoppor på ett av barnen som var där & nu har Evelin feber( ingen förkylning ) vattkoppor börjar ju ofta så... bara att vänta & se dom kan ju faktiskt ha feber ändå...

• fru mia
    Stora My skrev 2014-03-22 15:51:19 följande:
    Vi kör med libero nr 4, heter de comfort fit kanske. Håller med att pampers luktar illa. Stackars Evelin! Alve snorar och hostar igen men ingen feber i alla fall.

Har dom stora pojkarna också haft mycket förkylningar? Ttodde att mina stora skulle dra hem en massa baskilusker från dagis men peppar peppar verkar även dagiset vara ovanligt skonat från sånt i år. Apropå dagis... min mellan dotter som fyller 4 snart kom hem från dagis & skrattade & sa -vet du mamma va konstigt, på dagis så kallar dom de förskola =) hon tyckte dom var helknasiga.
  • fru mia

Jag får väl sätta vanliga libero nr 4 bakofram så hon inte får upp den : ) eller alltid knäppta kläder... stora my: vi måste ju fått iallafall 2 barn ganska samtidigt? Maj 2008 April 2010 & Augusti 2013

• fru mia
    Sara H skrev 2014-03-24 06:08:58 följande:
    Stackars Evelin, hoppas hon kryar på sig! Tor är jättesnorig och rinnig i ögonen, men har ingen feber och är pigg, även om näsan irriterar honom såklart. Vi har både Up & Go och Comfort 5:or till honom, Up & Go sitter bra, men har läckt kiss ett par gånger den här veckan vilket Comfort inte gör. Så vi växlar lite under dagen.

Om jag hade haft som Tor, snorig & rinniga ögon hade jag varit jätte gnällig =) dom är bra tåliga! Inga vattkoppor än på Evelin & febern har gett sig =)
  • fru mia

Sara: är de libero du har? Förrut fanns huggies på vår affär men inte nu, finns dom inte alls längre?

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?