Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Å så kul Stina börjat gå.

Kalaset var kul. Lilla killen åt sin tårtbit själv med lilla skeden. Paketen tyckte han så där om att öppna. Det var roligare leka med snören. Han har börjat släppa taget när han står, så det är på gång.

• Stora My

Ul blir nu i veckan. Jag mår bra. Känns lite i ryggen och fogarna bära omkring på lilla killen men på det stora hela har jag inga bekymmer.

• Stora My

Ja du måste ju få ordning på din sjukdom och alla värden. Hur mår du just nu?

Bm tog tyradea status nu vilket jag tyckte var bra, ifall det blivit nåt vajsning nu i och med graviditeten. Har sjukdomen i släkten.

Låter skoj med kurs på Mallis.

• Stora My

Vi bestämde oss för att inte fråga. Vi frågade sist och fick inget klart besked, "det kanske är en snopp " så vi blev lite besvikna att det inte blev ett klart besked. Blir spännande få reda först där på förlossningen. Att det blir en pojke känns mest troligt men det är ju 50-50.

• Stora My

Det var bra det lilla vi såg men när Bm mätte bebisen var h*n för liten för att hon skulle kunna se allt ordentligt (beräknades var 2 v mindre) så vi fick ny tid om några veckor. Kändes lite snopet, så nu går vi i ovisshet några veckor till hur allt är med den lilla och när bf är.

• Stora My

Här är allt bra. Vardagen rullar på. Väntar på att lilla killen ska börja gå. Han tar ibland två tre steg mellan möbler men än vågar han inte släppa. Imorgon blir det BVC och vaccination.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?