Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Skönt få vara på koll. Det är inte lätt med de små öronen. Imorgon ska jag med min ena stora på Öron med förhoppan att det är möjligt operera in rör. Kul flickorna fick en massa nytt. Jag shoppade lite granna till alla tre i måndags.

• Stora My

Fru mia: min pojke har vätska bakom trumhinnan och i och med det nedsatt hörsel vilket upptäcktes för två år sen. Med rör ska hörseln bli bra. Som tur är har han sluppit inflammationer. Idag fick vi besked om att de ska försöka operera in rör.

• Stora My

Och där kom fjärde tanden. Föregick av en del gråtiga kvällar och tjorviga nätter. Hoppas det blir lite lugnare nu. Märkte igår att lilla killen börjat säga mam mam mam. Det händer mycket nu.

• Stora My

Fru mia: grattis till nya jobbet. Kul du fick bra villkor.

Sara: spännande med flytt och ny stad. Hur mycket närmare familjen blir det?

• Stora My

Sara: skönt ni kommer så mycket närmarme. Minns du sa det var rätt långt när ni skulle hem sist, var det till jul kanske.

• Stora My

Vi kör med libero nr 4, heter de comfort fit kanske. Håller med att pampers luktar illa.

Stackars Evelin! Alve snorar och hostar igen men ingen feber i alla fall.

• Stora My

Det har varit rätt lugnt med förkylningar i år, inget vabruari för oss men nu har de allihopa åkt på samma förkylning. Men bara den äldsta har haft feber.

De är för härliga 4-åringarna! Tycker min kille blivit så stor bara de här två sista veckorna. Igår var han på 4-års kontroll och fixade alla moment så bra. Han var mallig över sin lilla elefant han fick med sig.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?