Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Hur går det för dig Stumpan?

• Stora My

Vi har drygt 10 mil. Vet ju det kan gå snabbt. Många omföderskor som fött på 20 min sen de kommit in. Men det är ju som du säger ingen idé jag oroar mig om det. Det blir som det blir.

• Stora My

Tror min lille ligger med huvudet ned. Känner rumpan både åt vänster och höger en bit ovanför naveln. Det boxas lite långt ner med händerna. Maken tycker magen sjunkit lite. Har inga känningar av förvärkar än men har för mig de kommit 2-3 v innan förut. Idag har jag ont i fogarna framtill efter dunderstädning både på under- och övervåningen. Börjar ana slutet snart, 5 v kvar.

• Stora My

Köpte billig skötbädd, Dan för 229 kr, på Barnens hus till vårt skötbord. Hade ju kastat vårt vägghängda bord och bädd, så nu blev det ett billigt, Snigel från Ikea.

• Stora My

Jobbigt med så mycket förvärkar fru mia. Men nu är det ju inte länge kvar. Kanske redan om en vecka, om man går efter hur man sa förr.

• Stora My

Nu är det en månad till bf. Jag mår oförskämt bra i kroppen. En del ilningar i fogarna *aj* men annars är det helt okej. Imorgon ska jag på mvc. Idag hoppas jag på lite sol och bad med barnen.

• Stora My

Håller tummarna för det eller att det nu lugnar ner sig tills det är dags.

• Stora My

Jag tänker också amma, om det funkar bra, men tänkte köpa hem en flaska ifall vi måste ge en slurk ersättning innan amningen är igång.För säkerhets skull. Min yngsta son blev allt gulare och gulare och vi var tvungen åka in och kolla så det inte var gulsot, men när han väl fått en slurk bättrade han på sig och dagen efter hade mjölken runnit till.

• Stora My

Oldy: huu med så ont av foglossning. Bra du går till läkaren. Tror du blir sjukskriven, det är ju en hel del som har besvärlig foglossning. Att gråta av smärta är ju inte normalt. *kram*

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?