99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Då får vi hoppas livmodern tränar så bra så den är redo på bf eller helst lite innan ;)
Jag är redo nu!
Då får vi hoppas livmodern tränar så bra så den är redo på bf eller helst lite innan ;)
Jag är redo nu!
Tycker det varit för varmt idag, 28 grader. Imorgon skulle det bli ännu varmare så jag ska nog hålla till i havet
Ja, nu är det på tok för varmt för mig... Jag har svårt för värme även i vanliga fall (är en riktig vintermänniska) så nu är det extra tungt. Igår var det illa nog med temperaturen, och idag ska det bli ännu värre. Känner mig riktigt påverkad av värmen, alldeles svimfärdig. Låg med våt handduk på pannan i soffan igår, det hjälpte lite. Men inatt blev det inte mycket sömn, har varit vaken sen kl 04... Önskar att jag verkligen var en sån som älskar och njuter av hög värme!
Oldy när har du bf? Hinner du jobba mycket innan det är dags?
Va kostar det 6500 att koppla ur airbag???? Det är ju helt befängt! Oj det gav oss lite att tänka på :-/
Jag har bf 3 september. Men jag slutade jobba typ 10 juli . Lång semester och väldigt skönt. Blandar semesterdagar och föräldrapenning :)