Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

ThereseMaria: så skönt Leia sover gott om nätterna.

Just nu äter min gosse var 3: timma igen om nätterna men hoppas det snart jämnar ut sig.

• Stora My

Här är det bra. Mina stora pojkar får fyra paket var. Har bla köpt dvd "Fem myror är fler än fyra elefanter" piratskepp och Bamseväska. Lillebror ska få en Rubens docka.

Finns ju mycket kul. Tex Ballongspelet (passar ju från 3 år) Doktorsväska, böcker. Men önskan om tips kanske gällde lillasyster. Lillebror fick en fin mjuk aktivitetskub, märke Pumpkin. En sån kanske kunde passa.

Sara: så kul åka "hem" till jul. Har de träffat Tor än? Blir ju roligt "visa upp" honom.

• Stora My

Fru mia: ja spelet med ballonger. Mina pojkar gillar det.

ThereseMaria: jag vet inte men testa lite messmör. Tror det kan vara lite salt i det men du ger ju ingen stor mängd. Vet att min brorsdotter fick messmör i sin ersättning. Du kan ju också ringa BB eller Sjukvårdsupplysning och fråga om råd.

• Stora My

Oldy: skönt med nya sovrutiner och vilken överaskning för både Stina och dig på julafton.

• Stora My

Julen har varit bra. Känner mig dagvild, lördag igen. Nyår blir lugnt, bara vi familjen och de större barnen går ju i säng vid 19 tiden, kanske lite senare. Tänkte göra trerättersmiddag till oss alla. Undrar om man orkar vara vaken till tolvslaget i år.

Gott slut - Gott Nytt År!

• Stora My

Gott Nytt År!

Summerade igår att det bästa som hänt 2013 var att lilla killen fötts och förgyller tillvaron, att pojkarna mått bra och utveckats och att nära och kära finns i närheten.

• Stora My

Hur har ni det?

Lilla killen har blivit lite förkyld men är vid gott mod och övar sig mest hela tiden på att svänga runt från rygg till mage och sen blir han arg ligga för länge på magen. Har testat ge första smakportionen potatis. Än så länge är han skeptisk.

• Stora My

Fru mia: pojkarna börjar imorgon igen, går 9-14. Vi har oftast tidiga mornar så jag tror vi hinner i tid. Får vi sova till 6.30 kallar vi det glatt för sovmorgon.

Så kul med babysim Oldy. Har aldrig testat det men en kompis var jättenöjd.

• Stora My

Jag vet inte riktigt hur länge men är nog hemma till åtminstone ett år till. Har ingen tjänst att gå tillbaka till, är lärare men funderar på att plugga.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?