99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Fru Mia: Vilken tur att det gick bra hos läkaren!
Fru Mia: Vilken tur att det gick bra hos läkaren!
Hur går det för er allihopa? Fullt upp inför julen? En vecka kvar & jag har bara köpt varsin julklapp till stora tjejerna, inget till lillan.. några idéer?
God Jul allihop, både stora och små!
God fortsättning till er alla! Vi har haft det jättetrevligt i jul. Tor har fått en massa julklappar, såklart. Han var på sitt vanliga glada humör på julafton och lyckades t.o.m sova i mjukliften en stund mitt i sorlet efter Kalle Anka. Dock hade han svårt att komma till ro ju längre dagen led, så vi avvek vid 21 så att Tor skulle få chansen att behålla sin dygnsrytm, vilket han gjort trots att vi är på bortaplan och det har varit fullt med intryck att hantera flera dagar i sträck.
Nu ser vi fram emot en lugn och mysig nyårsafton, och sen styr vi hemåt igen 2/1.
Nyår blir nog fullfart här. Har en tradition att fira både midsommar& nyår med våra vänner som har barn i samma ålder som 3 & 5 åringen. Barnen är dessutom bästisar. Så på nyår ska vi helt enkelt grilla om vädret tillåter :)
Gott Nytt År! Går med glädje in i 2014 med det bästa året hittills i livet i ryggen.
Har varit en fröjd att vara gravid, föda och bli mamma åt vår underbare Tor!!! <3
Här är det bara bra!
Tor vill öva sig på att sitta och stå mest hela tiden, när han inte håller låda vill säga! Han är en riktigt glad liten pratkvarn. Han sover utan amning på nätterna sedan 1 1/2 månad tillbaka, och har fått tre dagliga smakportioner av gröt gjord på vitt bröd och bröstmjölk så här långt. Det var inte alls populärt först, men senaste gången gick det ner alltihop utan protest och kladd.
Galet hur snabbt tiden går!
Oj stora my, 6.30 är tidigt! Mina går också 9-14. Tisd ons tors. Hur långe tänkte ni vara mammalediga?
Spännande! Vad är du för lärare? Börjar nog jobba i september tror jag.