• Carla300

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Är inte officiellt i tredje trimestern ännu, men snart. Finns det fler som har bf runt början av september 2013 och vill följas åt den sista biten?:)

Själv väntar jag tredje barnet den 3 september.

Junimamma.blogspot.com-22år, fru & snart trebarnsmamma
  • Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
  • oldy

Grattis Evelin!

Snart blir Stina också 2 år, kan inte fatta det!

• Bulanoch Smulan78

Grattis till bebisen Sara!

Själv har jag 2 veckor till bf imorgon. Har gått så snabbt, dubbelt så snabbt än graviditeten m min dotter känns det som;)

• Sara H
    Bulanoch Smulan78 skrev 2015-08-15 10:00:04 följande:

Grattis till bebisen Sara!

Själv har jag 2 veckor till bf imorgon. Har gått så snabbt, dubbelt så snabbt än graviditeten m min dotter känns det som;)

Tack!

Så spännande att det snart är dags!
    Jag tyckte att den här graviditeten kändes som en elefantgraviditet jämfört med den förra, hehe. Plussade på ÄL+8 och gick 12 dagar längre än med sonen, så det kändes som en evighet trots att dottern ändå kom på BF-5.

Vet du vad det är för kön på lillasyskonet?
  • fru mia
    oldy skrev 2015-08-14 12:54:28 följande:

Grattis Evelin!

Snart blir Stina också 2 år, kan inte fatta det!

Nä de är sjukt vad fort det har gått! Evelin tycker om att leka med dockor & börjar de flesta meningarna med - mamma vet du vad.... så gulligt det låter =)
  • oldy

Har också hört att andra graviditeten ska gå så himla fort, men jag håller med Sara om att den sniglar sig fram... Plussade också väldigt tidigt, och har mycket krämpor som gör att jag bara längtar efter tills det är över så jag kan bli människa igen.

• fru mia

Jaha så var det slut på semestern för det här året.. på måndag börjar dagis efter 9 veckors ledighet. Vi avslutade med några dagar i lalandia & legoland. Helt fantastiskt!

Hur mår ni allihop???

Stora my: börjar de inte bli dags för en femte snart ;)

• Carla300

Jag börjar studera imorgon! Skitnervöst. Men det har gått bra med dagisinskolningen i alla fall :) Blir nog konstigt att studera med en massa 19åringar :p Är ju "bara" fem år äldre men också en man och tre barn rikare!

• oldy

Låter som ni andra har roliga saker för er! :)

På onsdag fyller dottern 2 år, helt otroligt! <3 Jag har slutat jobba och det närmar sig BF, känns overkligt..

• Sara H

Spännande med studier, Carla! Vad blir det för något?

Här har lillasyster hunnit bli fyra veckor. En stadig och alert tjej som ler och pratar väldigt i mycket. I veckan ska vi avverka tvåårskalas för storebror, inte mindre än två stycken. Känns som normaltillståndet att vara föräldraledig, så ska verkligen njuta av den här tiden!

• Stora My
    fru mia skrev 2015-08-29 09:18:47 följande:

Jaha så var det slut på semestern för det här året.. på måndag börjar dagis efter 9 veckors ledighet. Vi avslutade med några dagar i lalandia & legoland. Helt fantastiskt!

Hur mår ni allihop???

Stora my: börjar de inte bli dags för en femte snart ;)

Ja det borde väl vara dags snart...Ha Ha. Maken ser lite blek ut om jag nämner något om en till. Bebisen är 7 månader nu och på söndag har vi 2-års kalas! Roligt med mycket festligheter nu för oss. Jag har precis fått jobberbjudande, start i januari och har lite att fundera på angående det och fördelar och nackdelar men vill ju inte att lillebror ska börja så tidigt på förskolan.
Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?