ThereseMariaH skrev 2013-10-07 13:20:03 följande:
Hejsan! Har inte vart inne på ett tag, det var många inlägg men orkade inte läsa alla. :/ Hur stora börjar era små bli nu? :) Leia är 3 veckor och 4 dagar idag. Snart en månad :) hon har gett oss något litet leende. Men vet inte riktigt om det är ett riktigt leende. Det ser ut som hon är glad iaf :) men leendet i sömnen ser mer ut som ett riktigt leende. :) det dröjer väl innan man får höra något skratt. Vid 2-3 mån kommer väl det?? Har fångat några på bild när hon sover :) I natt har det inte blivit mycket sömn. Gick upp vid två. Sen somnade hon inte ordentligt förrän klockan 05.30. Då var man lite trött och sur. Men fick sova någon timma i morse. Och nu sover hon på mig här, men snart dags att väcka henne för mat. Tänkte jag skulle göra lite träningsövningar idag med. Lite utfall och plankan. Magen och rumpan är som en dallrande brullepudding. :P har gått ner 14kg men har 5kg kvar. Och då har jag även tappat väldigt mkt muskler, så det är bara fett :P. Så satsar på att gå ner 8 kg :) blir en liten morot attha ett mål.
Evelin är 8 veckor i morrn, helt sjukt! Idag kunde jag ta på mig vanliga jeans för första gången på väääldigt länge! Går endel promenader men måste börja träna på crosstrainern igen.