oldy skrev 2013-10-20 20:41:11 följande:
Jobbigt med en tuff vecka, hoppas den kommande blir bättre!
Här vill heller inte svampen ge med sig på någon av oss, men det gör åtminstone inte ont längre. De är liksom ömma & jag har upptäckt att det är ju mycket skönare att sova med kläder på, men själva amningen framkallar inte gråt längre
Vad skönt att Tor inte ammar lika ofta! Jag var på söndagsmiddag hos svärföräldrarna innan, var där i kanske 3 timmar & då åt Stina bara en gång. Så himla skönt att hon inte äter konstant, hoppas det sitter i
Vet du vad man hittar på i vår stad som mammaledig? När kan man börja gå på öppna förskolor? Jag såg det fanns nåt babycafe i någon kyrka, men vet inte om det är något Gud-inriktat haha
Skönt att du kunde delta lite under middagen, och inte bara sitta och amma! Man blir ju lite isolerad. När vi haft besök här har det känts som om jag suttit instängd i sovrummet och ammat Tor halva tiden, haha.
Så bra att du inte har ont längre! Det har liksom gått fram och tillbaka med smärtan här...
Vet inte riktigt när öppna förskolan börjar, såg en lapp på BVC men minns inte vad det stod. Det finns en massa lappar på BVC, tänkte se om jag hittar nån barnvagnspromenad-grupp eller så.
Vi får väl hitta på nåt ihop helt enkelt?