Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Grattis Carror till nytillskottet.

• Stora My

Jag gjorde belastningen med första barnet. Ve och fasa! Har tackat nej till den nu. Hittills ligger sockret bra varje gång.

• Stora My

Ja då är det bra göra belastningen för att ha koll. Vad händer efter ul ifall barnet är stort? Blir det snitt? Eller bara beroende på hur moderkakan ligger?

• Stora My

Mycket rörelser och bök här. Magen har sista veckan blivit större. Ska till mvc nästa vecka.

• Stora My

Fru mia: Aj, aj! Det låter jobbigt.

Själv har jag gått mycket de sista dagarna och fått smärtsamma känningar i fogarna framtill. Inte så kul men med lite vila så ger det nog med sig.  

• Stora My

Carla: har också, känner så men tycker jag har många. Särskilt ute på promenad, så jag måste pausa lite. Fast det gör inte ont. Har inga förvärkar än. V 33 idag.

• Stora My

Nu är det 44 dagar kvar till beräknat. Imorgon ska jag på mvc. Blir intressant se hur allt står till. Annars så är jag så less denna halsbränna.

Här blir det också en 3:e pojke (tror jag).

• Stora My

Oj här börjar det hända grejer. Spännande!

Fru mia: när var det dags för dig?

Idag har jag köpt två amningslinnen från Hm. De blir nog bra. Annars bra här men fötterna och vaderna sväller ordentligt om kvällarna. Aj!

• Stora My

Förr sa man att om man hade ordentliga förvärkar, som du fru mia, så skulle det vara dags 2 veckor senare.

Jag har ännu inte haft några förvärkar men har ju 5 veckor kvar. Oroar mig lite hinna in på BB i tid då vi har en bit att åka. De tidigare förlossningarna har startat ett par dagar innan, alltså haft värkar hemma länge innan vi åkt in. Hoppas på lite samma nu så vi hinner iväg i god tid.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?