Sara H skrev 2013-09-29 16:21:58 följande:
På BB sa de att jag ska undvika gasbildande mat med tanke på amningen, och socker har verkligen den effekten på mig om man säger så, så det är väl inte så superbra för Tor då heller tänker jag...
Det har varit jättetrevligt med familjen här! Min mamma, mina två bröder och den enes sambo åkte hem igår, och min pappa med sambo åkte nyss. Alla är glada över att de åkt ner och fått träffa honom nu när han är riktigt liten. Tiden går ju tyvärr så fort! Båda mina föräldrar har burit och myst och insupit de första intrycken av sitt första barnbarn.
Och det har fotats enormt mycket! Nästa gång vi ses blir mot slutet av november, då åker jag, Tor och Otto upp till Värmland en vecka när min man ska iväg på jobbresa. Familjen längtar redan, min pappa ska t.o.m ta ledigt då så att hinner umgås med Tor så mycket som möjligt.
Hur funkar det med ersättningen till Stina? Har du fått sova mer?
Åh vad härligt! Visst är man stolt över sitt barn?
Nej i natt har jag knappt sovit alls, inte Stinas fel så klart men hon ätet varannan timma och jag hinner knappt somna om innan det är dags. Ersättningen har vi bara gett en gång på kalas typ, ammar hellre men skönt med ett alternativ
Allt känns iaf toppen, hade nog bara en dålig dag helt enkelt. Men blir ju orolig för förlossningsdepression när man känner sig så helt plötsligt! Nu har min sambo 4 veckors semester, ska bli skönt med hjälp.
Idag ska vi ha visning, hoppas så på att bli av med denna lägenhet & flytta till hus. Håll tummarna för oss
Hur stor är Tor nu? Kan han också äta - kräka - bajsa - äta - kräka - äta? Haha