Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Fru mia: Elsa är också ett fint namn och Lovisa som jag tidigare sagt. Igår nämnde du Lovis - också fint. Skönt det blivit viktuppgång för flickan nu..

• Stora My

Gillar också Ludvig. Vi har haft det med i namnfunderingarna tidigare. Tor är ett redigt och fint namn.

Här har vi haft svårt komma på pojknamn, vi har klurat och vi hade inget färdigt innan han föddes. Men efter att myst med honom på BB igår bestämde vi oss för Alve.

• Stora My

Hoppas det är bra med Er!

Här hemma börjar vi lite smått komma in i nya rutiner. Börjar känna mig bättre i kroppen men aj, aj så ont jag har i ryggen. Syskonen är glada över lillebror.

• Stora My

Spännande ThereseMaria! Då blir det bebis snart. Håller tummarna det drar igång ordentligt nu.

Sovkur ja, den har jag bara blivit hög av men det är ju bra så man får sova lite. Den här gången blev det två sömnlösa nätter pga värkar, så jag kände mig utmattad inför en tredje. Som tur var blev det ju sonens födsel istället.

• Stora My

ThereseMaria: Hoppas du nu vilar ut på BB och inte att det stannade av. Fast det verkade ju vara på g på riktigt.

• Stora My

ThereseMaria: Förstår det var jobbigt kämpa så länge men som du säger i slutänden är det ju värt det. Har ni kommit på något namn på guldklimpen?

• Stora My

Mammaspärlaa: Grattis till flickan! Men så obehagligt med sprucken livmoder. Skönt allt gått bra och att ni har det bra.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?