Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Carla: typiskt med förkylning men det är väl också ett tecken att det är på gång?! Hoppas du slipper värre förkylning. Att gå över tiden är inte roligt men tänker du slipper gå 2 v till överburenkontroll i alla fall. Har du gått över mycket med de andra två?

• Stora My

Mammaspärlaa: spännande det verkar vara igång i alla fall men håller tummarna det inte blir på sonens födelsedag.

• Stora My

Sara: hur gick det på röntgen? Fick du veta redan idag hur det såg ut?

Jag har gjort sån röntgen då första barnet föddes med snitt och för att se om det var möjligt med vaginal nästa pång.

• Stora My

ThereseMaria: Oftast går man ju över tiden som förstföderska. Statistiskt 8 dagar. Men det behöver ju inte bli så. Kan ju ändå vara bra tänka att det nog blir över bf så är det lättare vänta. Men än har du ju några dagar kvar till Bf så värkarna kanske kickar igång nu.

Jag har förresten två kompisar som fått på Bf.

• Stora My

Stumpan: grattis till gossen. Så bra du slapp mer övertid. Vad säger storasyskonen? Eller de kanske inte har hunnit träffa lillebror ännu.

• Stora My

I natt har jag vaknat flera gånger av kraftiga sammandragningar. De har känts ordentligt men inte gjort ont. Jag har säkert haft sammandragningar tidigare men aldrig vaknat av dem. Känns lite pirrigt. Nu jobbar livmodern på, inte så länge kvar.

• Stora My

Bebisen lever om i magen. Hoppas den lille är fixerad nu. Blir intressant höra på Mvc imorgon. Ska fråga bm vad hon tror, (har glömt göra det tidigare), om det är en tjej eller kille i magen. Känner som vanligt inte av något, tror inte det är dags förän efter helgen.

Carla, Mammaspärlaa, ThereseMaria - hur går det? Mera känningar?

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?