99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?
Sen dess har det blivit starkare & lite smärtsammare för varje dag. Men absolut hanterbart & ungefär lika ont som vanlig mensvärk (som jag hade tagit ipren mot).
Enligt bm så behöver det inte vara tecken på att nåt är på gång..
Idag åkte jag till Ullared. Hade smärtsamma förvärkar i bilen hela vägen dit (ca en timma), absolut hanterbara men jag orkade inte prata med de andra i bilen, hade så ont så funderade på om vi skulle vända så jag kunde åka hem och lägga mig istället.
Väl inne på Gekås hängde jag över vagnen & lunkade runt sakta men säkert på barnavdelningen. Hade en del värkar där med & blev riktigt dålig i magen.
Puh, nu är jag hemma igen. Det var nog sista gången jag gjorde en utflykt som höggravid!
BM på föräldragruppen sa att det är bra att ha lite långtråkigt de sista veckorna innan BF, "uttråkade" kvinnor klarar smärtan bättre än kvinnor som sysselsatt sig med grejer in i det sista. Så håll dig hemma och slappa nu.
Jag har sammandragningar till och från, och världens värk i ljumskarna + nypkänslor i underlivet. Men förvärkarna jag hade nattetid är helt borta. Skumt att jag hade mer känningar i vecka 31 än vad jag har nu sex veckor senare...