Inlägg från: Stora My |Visa alla inlägg
  • Stora My

99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?

Oldy: bra de håller koll på dig.

Mammaspärla: tråkigt du gått över men snart så...

Carla: extra boande med bakningen, kanske strax dags då.

Själv har jag som vanligt inga känningar. 6 dagar till Bf.

• Stora My

Oldy: spännande! Har ju tänkt att det är på gång i flera dagar. Och nu är du ju där. Bra med koll så man vet hur det ligger till.

• Stora My

Nu har jag så ont i fogarna framtill så jag knappt kan gå. Aj aj aj! Det blev nog för mycket igår med shopping på stan och städning hemma. Nu vilar jag på soffan och önskar det kunde dra igång.

• Stora My

Fru mia: Ser hon inte ut som en Lovisa?

Det är svårt det där med namn. Vi har inget pojknamn (tror ju det är en pojke i magen).

• Stora My

Stumpan: nu är det ju på gång och inte så länge kvar tills du får träffa gossen.

• Stora My

På morgonen kände jag mig pigg igen och fogsmärtorna var borta. Drog igång städning både på nedre- och övervåningen. Tänkte det måste vara rent och fint när bebisen kommer. Nu har jag fått tillbaka smärtan i fogarna och kan knappt gå igen. Kanske bäst ta in och acceptera att jag är höggravid och bör ta det lugnt.

• Stora My

Sara: Håller tummarna för dig imorgon och på tisdag. Skönt att den lille efter beräkningarna inte är så stor.

Tror ju min lille är en stor en, fastän enligt veckoschemat ska han ligga kring 3.1 kg, så hoppas ju det stämmer.

• Stora My

Idag har jag återigen ont i fogarna framtill. Aj! Gör ont varje steg jag tar. Tror jag kommer få dras med det här varje dag fram till förlossningen. Nu är det ju inte så länge kvar men det känns olidligt. Tröstar mig med att jag till nu mått bra och sluppit värre foglossning. Och nu är det bara 4 dagar till BF.

Hoppas det blivit bebis nu eller är på gång för er Oldy och Stumpan.

Svar på tråden 99 dagar kvar... Någon som vill följas åt sista biten?