• Rani

Liten smidig barnvagn för semestern

En begagnad teutonia mistral s. De blir små ihopfällda och har fullt liggläg.

• Rani
    veh skrev 2013-05-21 10:24:50 följande:

Skojar du, Mistral S tycker jag är jättestor! Jag rekommenderar en vändbar sulky av något slag, finns en del att välja på... Kan ha kommit några nya sedan denna skrevs, men den är annars ganska ba tycker jag... www.barnvagnsblogg.com/mailfraga-jag-behover-.../
    Nej, den blir jätteliten ihopfälld. Det var det som var min tanke. Uppfälld är den ju normalstor.
  • Rani

Om det bara var en dag hade jag nog bara tagit ett bärsele.
    Men det beror ju på om bebisen gillar att bäras och sova i ett sånt.  

• Rani
    veh skrev 2013-05-22 07:54:31 följande:
    Jag har en sådan. Den är rejält stor, även ihopfälld. Jag måste lägga in den på tvären i min BMW-kombi, den får inte plats på längden, så allt som ska in mer i bagaget får läggas ovanpå eller innanför vagnen. Den är större än t,ex. Teutonia Fun, bl.a för att chassit r byggt så an ska kunna svänga över styret. En funktion jag helt klart ångrar att jag valde. Jag köpte sedan en Babyjogger City Mini som extravagn, bara för att ha en vagn som är smidig att ha med i bilen..

Ok. Jag har stuvat in en i vår pytteaudi en gång och tyckte den var otroligt kompakt men jag kan ha fel.
Svar på tråden Liten smidig barnvagn för semestern