Äldre kvinnor
Undrar lite över det här med sexuella fantasier ! Jag har många ggr känt en stark dragning till kvinnor mkt äldre än mej själv ! Vart går gränsen ? Hur många har haft sex med mkt äldre ? 20-40 år äldre än er själva ?
Undrar lite över det här med sexuella fantasier ! Jag har många ggr känt en stark dragning till kvinnor mkt äldre än mej själv ! Vart går gränsen ? Hur många har haft sex med mkt äldre ? 20-40 år äldre än er själva ?
Jag är kvinna, 27 år, och ska på dejt med en kvinna som är 49 år snart.... Det är första gången jag träffar en kvinna som inte är jämnårig, men hon är helt otroligt vacker och välbevarad... ska bli intressant. :)
Att äldre kvinnor är bättre och mer benägna att ta för sig i sängen är en myt hävdar jag. De flesta har låtit kropp och livsvanor förfalla och är inte alls så frigjorda som myten gör gällande enligt mina erfarenheter. Men man kan ha tur och träffa ett undantag så varför inte testa för att få veta.
Mitt mest lyckade kap inom genren var 17år äldre och hade både kropp vilja samt fantasi utöver det som kan klassas som Svensson men som sagt, ha inga höga förväntningar.
Men att bli tänd på ngn så mkt äldre, inte bara sexuellt utan även intellektuellt känns så förbjudet.
Förra veckan ordnade jag en dejt med den äldsta jag haft på väldigt länge. Vid 18 års ålder så var jag med en som var 40+, himla konstig upplevelse och det kändes nästan som att man blev av mej oskulden.
Hon var inte den vackraste, men otroligt trevlig och visade verkligen vad hon ville ha. Vi spelade lite spel och efter att jag frågade om hon ville sitta lite närmare mej så slängde hon sej över mej och vi for in i sängkammaren på en gång.
Under sexet kom mensen men det sket vi i och körde på himla länge på natten och körde gång igen på morgonen. Hon var okomplicerad och rolig, men kanske inte så bra på sexet som jag hade hoppats. Lite taktiker och lärdomar hade jag sett fram emot.
Hon var däremot himla duktig med komplimangerna, så mycket att jag började undra vad jag egentligen höll på med. Kunde jag verkligen det så bra att jag kunde mäta mej med en 8 år äldre tjej?
Det var härligt
Det är en myt att kvinnor attraheras av yngre killar under 30