Bra mat för viktnedgång..?
Jag har ca 38 kg's övervikt, är sjukt dålig på att äta, äter minimalt på dagen och sen äter jag hela kvällen..
är urdålig på att hitta ngt som jag håller mig mätt på och som är gott.. någon med tips?
lchf går bort!
Jag har ca 38 kg's övervikt, är sjukt dålig på att äta, äter minimalt på dagen och sen äter jag hela kvällen..
är urdålig på att hitta ngt som jag håller mig mätt på och som är gott.. någon med tips?
lchf går bort!
Men givetvis är det väldigt stor skillnad om man kan träna på arbetstid. Precis som du gör Elin885, eftersom du tränar på studietid. Det är ju en väldigt fördelaktig situation, men du kan ju verkligen inte förvänta dig att alla är som dig eller gladiatorerna!
Som 40-åring med stillasittande jobb och kilon som hade smugit sig på gick jag med i Viktväktarna online för att lära mig vad som är nyttigt och bra och i vilka proportioner det är lämpligt för mig och mina förutsättningar. Jag tyckte det var bra och blev nöjd med det jag lärde mig. Fungerade gjorde det också och det har varit väldigt roligt att shoppa sommarkläder nu :) Så jag rekommenderar att pröva på viktväktarna om du inte redan har den kunskapen därifrån.