• Echo

Ståbräda eller tvillingvagn?

Beror på barnet. Vår treåring sover fortfarande på dagen och då är det bra med vagn om man är ute länge. Svårt att sova på ståbräda. Hade han inte sovit hade ståbrädan räckt (fast vi har en med sits så det är väl en "sittbräda" kanske).

My entire existence was constructed by a sociopath in a sweater vest, what do you suggest i do?
  • Echo
    Jossi skrev 2013-05-04 21:43:41 följande:
    Echo - hur funkar det att gå med en sån "sittbräda"? Har inte sett den i verligheten men det känns som man inte skulle få plats att gå alls. Kan du rekommendera den? 
    (ursäkta sidospåret i tråden) 
    Ja, jag tycker den är fantastisk! Man kan gå långa sträckor utan att få ett gnälligt och trött barn. 

Jag tycker inte den tar så mycket mer plats än en vanlig ståbräda heller, men jag brukar ändå gå lite vid sidan (gör jag ofta även utan ståbräda). Sedan beror det ju mycket på hur vagnen är utformad. Finns väl ett par olika, vi har en kid-sit. Funkar förvånansvärt bra även på lite sämre underlag, jag trodde det skulle vara kört på allt annat än slät asfalt... 
    My entire existence was constructed by a sociopath in a sweater vest, what do you suggest i do?
Svar på tråden Ståbräda eller tvillingvagn?