• Jorun

Någon relativt ung som ska göra sitt första IVF-försök?

Usch Victrix det låter inte kul! Har du provat en värmedyna? Kan det hjälpa lite?

Nu vill jag absolut inte vara negativ men utomkveds ska ju göra riktigt ont har jag hört. Men hoppas det inte är några konstigheter utan bara en växande livmoder!

• Jorun

Men då låter det inte som utomkveds iallafall! Kanske bara är någon överstimulering? Man kan ju bli mer överstimulerad om man blir gravid har jag hört.

• Jorun

Åh nej Victrix!! Vad ledsen jag blir! Jag hoppas att de såg fel och att du faktiskt är gravid fortfarande! Det är kanske inte helt kört ändå? Om de ändå vill kolla igen om en vecka. Stor kram!

• Jorun

Läkaren kanske bara svamlar, det kanske är för tidigt helt enkelt! Hoppas hoppas!!

• Jorun

Nejdå du har inte klena nerver! Alla skulle tycka att din situation är sjukt jobbig, ivf eller ej. Men låter ju bra att du är i en tidigare vecka, ger mer hopp

• Jorun

Men det var ju inte tvärnegativt ändå!! Det kan ju ordna sig! Och blödningar är vanligt i början av graviditet för slemhinnorna blir känsligare och lite sånt! Det behöver inte alls gå åt skogen, finns massa hopp

Svar på tråden Någon relativt ung som ska göra sitt första IVF-försök?