Någon relativt ung som ska göra sitt första IVF-försök?
Haha vecka 32 är ju 5e augusti, räknas nog som hela. Då öppnar min klinik också
Haha vecka 32 är ju 5e augusti, räknas nog som hela. Då öppnar min klinik också
Tösami: Inte alls kört!! Det kan ju vara så att ägget fäst och det du känner är växtvärk, ska tydligen kännas likadant
Tösami: Haha söt! Men som sagt, hoppet är inte ute ännu
Okej det låter ju inte så bra kanske då.. Men 'troligtvis' betyder ju inte att det måste bli så! Så jag vidhåller att det fortfarande inte är kört Men det kan ju alltid vara bra att vara lite mentalt förberedd på att det kanske inte går.. Oavsett symptom.
Hoppas febern är gravtecken tösami! Eller att det bara är just feber och iaf inte har något med avstötning eller så att göra!
Oj vad svullna ni är! Jag märkte inte av det alls. Har uniform på jobbet så det hade blivit svårt att hitta andra kläder som passade, så det var kanske bra
Victrix: Haha! Alltså jag tänkte den tanken också, att jag ska testa efter ovitrellesprutan bara för att få se ett plus! Ska nog göra det nästa gång
Tösami: Haha men jag tänkte man skulle testa väldigt snart efter sprutan, innan återföringen, då vet man att det inte kan vara äkta
Victrix: Jag är inte heller någon kjol- eller klänningmänniska faktiskt. Men jag har en kjol som hör till uniformen så det kanske kan vara lösningen! Eller så tar jag de brallerna jag har där knappen har flugit åt helsike och ställer in där det passar med skärp