TJ9 skrev 2013-05-03 14:13:44 följande:
Skönt att höra att du tyckte behandlingen inte var så farlig. Det man hör och läser är att det är tungt och omfattande men än så länge känner jag mig inte så påverkad. Kanske blir annorlunda när jag får börja med sprutorna. Är så otroligt spruträdd men vill bara få börja med det så det blir gjort. Vi skulle haft äggplock vecka 20 men antar att det blir uppskjutet eftersom jag fick ökad dos sprej under en extra vecka. Det jobbiga är att jag varit genomförkyld i några dagar så vet inte hur mycket sprejen hjälper nu. =( Hoppas verkligen det hjälpt tillräckligt för att jag ska få börja med sprutorna.
Du kan använda vanlig nässpray först om du är täppt.
Medicinerna har jag inte mått dåligt av. Överlag är det ju sprayen, nedregleringen, som ska vara värst men det känner jag inte av. Sprutorna gjorde att jag blev lite öm i magen vilket är naturligt med tanke på att man får rätt många ägg, annars var det inget direkt. Jag var väldigt spruträdd innan allt detta men nu är jag van, hoppas du också blir det :) Testat emla? Vad för sprutor har du sen?