• Sanaa

Någon relativt ung som ska göra sitt första IVF-försök?

Hejsan! Vilken bra tråd!! Får jag hoppa in här ?:) jag är 21 o killen är 23 år. Vi går i Västerås fertilitets mottagningen, jag fick i måndags ett två dagars embryo.. Så jag ruvar på..Känner mig så rädd/orolig.. Flera tankar hoppas att det går bra för oss :)!!

• Sanaa

Dem har inte hittat något på mig, men min kille har för få spermier därför fick vi göra Icsi. Hur går det med er alla ? Kramar

• Sanaa

Grattis Semlorna vi får hoppas på Guldägg nu :) Jorun ja vi får hoppas på att det går bra för oss båda!

• Sanaa

Hej allihopa :) nu är jag på ruvar dag 8 hoppas på att jag har räknat rätt, har fått väldigt ömma bröst samt en liten plutt mage kan det vara Luitnus?

• Sanaa

Är på ruvar dag 7 och har haft mensvärk i två dagar nu samt att brösten är ömma.. Vet inte hur jag ska ta det här! Tror att mensen är på väg.. Bryter i hop snart :/

• Sanaa

Tack fina Lindholm01 det händer lätt att tankarna rusar iväg :)

• Sanaa

Jorun: tack! Känner lite hopp nu :) Lindholm01: ännu en gång Grattis :D jag har testdag den 14 juni så det är långt kvar ditt:/

• Sanaa

Lindholm01: jaa jag måste tjuvtesta hehe! Men när kan man testa som tidigast? Har hört att det det är bäst att göra det efter ruvar dag 10

• Sanaa

Hej alla! Hur går det för er? Jag behöver lite hjälp här.. igår när jag skulle ta ett gravtest så vissade det så här ett väldigt svagt streck var på ruvar dag9. Ser ni något eller är det bara jag som inbillar mig sambon tyckte sig oxå se någt..kramar 

• Sanaa

Jorun: tackar:) ja jag hoppas verkligen! Jag tog ett till test förra veckan då var det negativt. Men ska ta ett till test om några dagar, det är så svårt att hålla fingrarna borta hehe! Hur går det för dig?

• Sanaa

Tösami: Tack :) Jorun: jaha då får du njuta av sommaren utan ivf tankar och bara slappna av, det förtjänar vi alla som går igenom denna process en paus massor med kramar till er alla :)

• Sanaa

Semlorna: vad härligt att du känner att det går fort :) snart kommer du ju att få testa! Ska du tjuvtesta något ?

• Sanaa

Jag är på ruvar dag 11 idag och testade positivt igår, tänkte fråga om det är någon som vet om hur man räknar graviditets veckor? Har för mej att man räknar annorlunda eftersom att man redan fått in ett befruktat ägg och det var den 27/5. Kramar

• Sanaa

Tack för svar uppskattar det :) Så om jag gjorde ÄP den 24/5 så borde jag vara i vecka 4-5 hehe förlåt är lite förvirrad :)

Svar på tråden Någon relativt ung som ska göra sitt första IVF-försök?