• comfort

Hjälp - tips behövs! Bebis 6 månader vägrar nappflaska, och ammas inte. Risk för vätskebrist? :(

Tycker det verkar som din 6 månaders äter bra och är mätt, kanske därför som flaskan inte funkar. Kan oxå vara att hon fått smak för mat och inte tycker om ersättningen längre?
    Kan inte rekommendationerna för bebisar längre men kan du pröva välling ist? Om man nu får ge det till 6 månaders?!

• comfort

Tänderna kan påverka, kan göra mer ont av att suga.
    Jag boostade fruktpuren till min tjej med vatten då hon inte heller drack speciellt mycket.
    Innan jag fick barn trodde jag att alla barn drack massor men det fick jag lära mig att så var det inte Solig
    Jag förstår att du blir orolig men vad du än gör så låt det inte bli en kamp det lär dom sej jätte fort att uttnyttja.
    Jag tror att din tjej får i sig precis det hon behöver och precis som ovan skrev så länge hon kissar är det ok.
    Fortsätt som du gör att testa olika saker tillslut hittar ni rätt Solig . Strunta i flaska ett tag och pröva vanligt glas ist.

Svar på tråden Hjälp - tips behövs! Bebis 6 månader vägrar nappflaska, och ammas inte. Risk för vätskebrist? :(