• Lattjo

Bada naken med sitt barn/tonåring

Jag badar med min dotter på 3 och då kommer ofta storebror på nio och hoppar ner också. Han får fortsätta med det tills han inte känner sig bekväm med det. Visst är det lite trångt men han vill inte missa vattenkriget som alltid utbryter i badkaret när vi alla badar ;)

• Lattjo
    Annamaria44 skrev 2013-04-11 19:55:17 följande:
    Klart man inte kan bada nakna i ett trångt badkar med större barn. När de är 2-3 år är det ok men inte mycket äldre.
    Det funkar alldeles ypperligt faktiskt. Jag badar ju med två barn (3 och snart 9) och ändå sitter vi inte på varandra... Baren får själva välja när dom vill sluta, så länge dom är nöjda och glada är det ju superkul att leka i badkaret ihop. Och för att ingen ska missförstå så menar jag att man har vattenkrig och leker med båtar.
  • Lattjo
    Annamaria44 skrev 2013-04-11 20:23:09 följande:

Stort badkar då kanske. Annars ganska trångt med 3 i badkaret.
    Nä tom mindre än ett standardkar. Men man måste ju inte bre ut sig. Alla sitter skräddare eller på knä, inga problem att få plats... är deras pappa bodde här kunde han också vara med, då var ju barnen visserligen mindre men det gick det med. Det är ju skitkul att ha vattenkrig så ingen vill vara utanför :)
Svar på tråden Bada naken med sitt barn/tonåring