• telgebo

Kåt just nu?

Fan att ni orkar hålla på och trycka ner andra? Har ni så dålig självkänsla att ni bara måste trycka ner andra för att kunna må bra? Sök hjälp för helvete än att klanka ner på andra.

• telgebo

Har fått mycket sex denna helg så just nu är jag inte så kåt.

• telgebo

Jag blev påsatt 3 ggr 2 timmar vardera på loppet av 11 timmar från igår kväll tills imorse och han duscha 5 ggr. Käka, se tv, röka sant sova några timmar, det ni

• telgebo

Måste vila röv hålet nu lite ömt.

• telgebo

Nej nu ska sova och hoppas jag har tömt tarmen för sista gången idag. Blev jäklig laxering av den satsen jag fick i baken imorse

• telgebo

Undrar vad det är med mig som inte är kåt idag, hmmm

• telgebo

Jag sitter som sagt på telefon och inte anmält ett enda inlägg det är min fan club och crew som gör sånt skit göra att ta hans om vidriga drägg som du som bara mår bra att skriva illa om andra för du är garanterat mer kinky än jag då du är små glin och dom gör ifrån sig i en blöja

• telgebo

Visst vårtgården. Skicka middags bjudningen via inbox och gärna menyn också för ikväll ha ha

• telgebo

Visst vårtgården bokar du kyrkan för giftermålet så fixar jag barngörandet på bröllopsnatten

• telgebo

Vi får skärpa oss men alla sex trådar är löjliga

• telgebo

Sitter allena här as trött ingen som håller mig pigg och sysselsatt

• telgebo

Jäkligt segt men alla firar väl valborg

• telgebo

Jäkligt svårt att vara kåt just nu när man har akuttid hos tandläkaren om 9 timmar för att dra ut en ond jävla visdomstand och sen jobba efter det och vi får in ca 200 pallar imorrn och har asmkt att göra imrorrn, lätt med bedövning åt helvete.

• telgebo

Nej för helvete jag jobbar inte på scania.

Tandhelvetet är helt rutten och provorisk lagad och helvete vad effektiv jag var på jobbet idag, 2 timmar innan jag skulle börja var jag där och då hade jag sovit typ 4 timmar och sen legat stel som en pinne i en tandläkarstol också.

Kan ju säga att jag kommer nog vara svinigt trött ikväll och inta soffläget och vägra röra mig ur fläcken.

Svar på tråden Kåt just nu?