Får jag gissa könet på bebisar? :) Måste ha ul-bilder från v 12-14 ca!
Favoritar! Ska på kub nästa vecka :)
Favoritar! Ska på kub nästa vecka :)
Du får gärna gissa på våran kub bild =) v.12+3.
När gissas det? :) eller ligger du fortfarande i sjukan? :/
Hon gissade flicka på min men jag har en känsla utav att det är en pojke. Får reda på könet om 5v och återkommer då :)
Du gissade rätt på våran kub bild, väntar en tjej :)
Nenniken: man ser tydligt tre streck vilket min flicka också har på ultra bilderna :)
Hon är inte aktiv i andra trådar heller just nu så hon är väl inte inne på fl för tillfället.
Mizan: man ser inte könet. Men gissar hejvilt på pojke.
I v.12 så gissar man på nubben och skallformen, inte nå tre vita streck. På rul närmare v.20 då ser man ju på könet och är det en flicka så är det tre vita streck som är blygdläpparna, så det är ingen myt. Pojkarna har såklart pung och snopp.
Ts är inte längre aktiv här
Är det ens nån som gissar här inne?
Någon som vill gissa på den här lilla krabaten? Jag kan inte urskilja nubben, ser man den ens ni som är mer erfarna?
Eller är den där raka lilla prylen nubben?
Mimmie: den va svår. Eftersom att det är v.14 så skulle jag nog säga pojke då det förmodligen inte är svullna blygdläppar. Men samtidigt kan det där vara tre streck fast utsmetade vilket tyder på tjej. Men pojke gissar jag :)
Mammasusan: man ser alldeles för dåligt på dina bilder. Fick du inget foto? Vet inte alls om det är nubben som syns där i smeten men isåfall gissar jag pojke
Elvi och kramvis: gissar flicka på båda
Sandrar: ser inte riktigt om det är nubben som syns där men isåfall tjej
Mammacrazy: flicka