Inlägg från: Sandra11 |Visa alla inlägg
  • Sandra11

väntar smått i septembereller oktober i Umeå

Hur går för er?

Jag har inte köpt någonting, känns så overkligt fortfarande. Dock har det börjat läka ur mina bröst....Känns ju bara fööör tidigt?! 

• Sandra11

Hon visade oss att det inte var nått mellan bena på henne:) Det var två små streck typ. Super svårt att förklara. Ja, det är ganska dött :/ Men det vore kul att ses allihopa! Jag kan absolut träffas:)

• Sandra11

Hej Annica. Va tråkigt att det blev så. Skönt att ni verkar komma överens iaf! 

Jag mår ganska bra nu. Lite små ont i ryggen och benen då jag jobbar mycket. Hur är det själv?  

• Sandra11

Men vilken lyx att flytta utomlands! Hur kommer det sig att det blir så? Vi borde verkligen ses:)

• Sandra11

Fy va trist! Hatar att vara ensam när man inte vill... Min sambo åkte på jobb i morse, blää. Hoppas det lugnar sig snart! 

• Sandra11

Hej.

Även jag verkar bli sjukskriven helt nu, massor av sammandragningar. Trodde inte det var så många som hade problem innan jag blev gravid. Fick för mig att det hörde till ovanligheten.

Jag kan absolut träffas =) Det kan dock bli svårt på tisdag då jag inte riktigt vet när jag ska till läkaren...  

• Sandra11

Spännande Annica! Har du haft det länge? 

Fick godkänd graviditetspenning så jag är hemma på det nu. Mer foglossning och känner mig allmänt tyngre... Var på yoga idag, väldigt bra tyckte jag!  

• Sandra11

Lite avis att ni har BF snart!! Jag är beräknad 11/11 så jag smög mig in i denna tråd iaf :P Jag antar att det är försent med nån fika på stan för er? 

Nä, det stämmer nog. Slemproppen alltså. Energibars har jag aldrig tänkt på, det var ju smart! Egen kudde hörde jag från en kompis. Hon kunde inte sova med skitkuddarna på BB :P  

• Sandra11

Hej! Jodå är kvar :) Men jag fuskar ju och ska ha i november. Är själv hemma på graviditetspenning. Avis på er som det snart är dags för. Känner ni några förvärkar? Nervös inför förlossning?

• Sandra11

Jag har BF 11 november. Det är spännande att läsa om er som det är dags för snart! Har ni förvärkar hela tiden eller kommer det i omgångar? 

Är också hemma på gravpenning nu. Min sambo fyller 30 nu i oktober så jag ordnade en överraskningsfest för honom nu i helgen. Det har vart rätt mycket planering med det vilket har fördrivit mina dagar rätt bra =) Annars har jag sytt ett babynest och håller även på att sticka en filt. Försöker planera in små grejer lite nu och då. Vi borde absolut ses! Det skulle vara väldigt kul. 

Förstår det med din mamma! Det blir så påtagligt nu.. Jag stod min mormor väldigt nära och skulle verkligen önska att hon hade fått se vår lilla tjej. Även om det var nått år sedan hon gick bort. Förstår att det måste vara ännu värre med mamma.

• Sandra11

Gick det bra på kalaset? Skönt ändå att ha något annat att tänka på. Det tyckte jag med festen, vilken var väldigt uppskatttad=), jobbigt men ändå skönt att ha något annat att fundera på. 

Fy så drygt att gå över... Det måste verkligen vara hemskt!! Jag hoppas att det startar snart. Hallonbladste kanske? 

• Sandra11

Lilladu: Ja, jag menade sonens kalas=) Så bra! Magknip är väl ett bra tecken på att det drar igång... Min BM sa att man brukar vara dålig i magen innan men max en vecka =) 

Tror det är smart att planera lite små saker. Tänkte hämta ut babyboxen från Barnenshus i veckan. Förresten, har ni hämtat ut den? Och i såna fall från Barnenshus eller Babyproffsen? Sen tänkte jag handla lite smått till förlossningsväskan =)

Jag har inte provat nått, för tidigt för det. Men jag tror nog att allt det där är ganska psykiskt... Fast jag kommer säkert hitta på nått, om inte annat så får man ju nått att göra å tänka på =)  

• Sandra11

Okej. Jag hämtade en från Barnenshus idag. Det var 2 småflaskor Head & Shoulders, några skedar, litet paket våtservetter, 4:a blöjor och ett paket trosskydd. Helt okej men alla rabatter och erbjudanden hade gått ut för länge sedan :/ Mailade faktiskt till dom så får jag se vad dom säger =) 

Spännande!! Hoppas det drar igång på riktigt nu. Du kanske redan är där =D

Wihla: Jag tänkte också köpa en amningsbehå men hon rekomenderade att vänta till efter förlossningen. Så jag har två amningslinnen som jag tänkte använda i början. Vart köpte du din?
    Jag har faktiskt också hämtat ut från Kronans droghandel. Kassören frågade om jag ville ha en får de hade gått ut så jag kunde lika gärna ta en =) Hade inte anmält mig till någon. Där tyckte jag att det var bra grejer!
    Jag är inte med i den faktiskt. 

Svar på tråden väntar smått i septembereller oktober i Umeå