• Merryn

väntar smått i septembereller oktober i Umeå

Hej Om allt går vägen så kommer en liten krabat i okt, är inskriven på norrlandskliniken, super nöjda med dom

• Merryn

Nää det är precis som en vanlig VC betalar inge mer å gratis nu med BM

Jag tror jag har alla symtom man kan ha, yrsel, illamående, halsbränna, uppsvälld, ont i magen, mm, gått upp i vikt. Ingen bra början blir lite tokig av allt, går in i v 10 på sön

• Merryn

Har varit hård i magen ett par veckor nu, harlortar som kommer ut, hela tidrn hungrig, blir jag sen me maten så blir illamåendet ännu värre Vilken vecka är du i när du skall göra UL

• Merryn

Kul me fler här Mitt mående är olika dag för dag illamåendet är inte lika frekvent men kommer lite då å då, tröttheten är kvar lika me magen Jag blir 32 om några veckor bor lite utanflr uneå i ett hus, hur ser det ut för er??

• Merryn

Äntligen är ultraljudet spikat, 10 maj, vilket blir när jag är i v 19, hade först fått i v 20 men lyckades boka om det, läääängtar

• Merryn

Sandra har du oxå veronica?? Är jätte nöjd men dom gör ju inget innan man har varit på ultraljudet, känns som att det kanske ger lite mer efter v 20

• Merryn

Har inte heller börjat köpa nått känns som man vill ha gjort ultraljudet innan man börjar planera, fick ul 10 maj,är idag i v 17

• Merryn

Jag har mitt ul på fre, längtar men samtidigt nervös, har inte känt några sparkar, längtar tills det med så man får nån typ av bekräftelse

• Merryn

Sandra 11 Jag vill veta men inte min sambo så då fick jag ge me mig, vill igentligen bara veta för att det blir mer praktiskt när man börjar köpa grejor;) har ul imorrn är faktist riktigt nervös, åhh ja jag har gått upp i vikt typ 10 kilo, hänt mycke me kroppen sista v, har inte riktigt hängt me i svängarna

• Merryn

Jag var på ultraljud idag och det var nog det mest magiska jag varit på, så otroligt häftigt att få se vad som befinner sig inne i den växande magen, livlig krabat, man såg tillåme när den fick hicka, allt såg bra ut, å datumet blev ändrat till den 3 okt så nu hoppade jag in i v 20

• Merryn

Hej Nu är även jag tillbaka, äntligen gjort mina sista ARB pass blev beviljad grav penning så nu skall jag vara hemma lääääänge Känner mig tung å kan inte sova, lite små stressad över att inte riktigt ha koll på va man skall ha hunnit införskaffat innan lilla bebisen kommer, va skall man packa i förlossningsväskan

Svar på tråden väntar smått i septembereller oktober i Umeå