Inlägg från: Anonym (Man1n) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man1n)

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Jag har varit i samma sits som du. Gift 26 år, två barn tillsammans. Nu skilda sen snart 16 år.
    I ungdomen när vi relativt nyligt träffats kom jag vid ett tillfälle på henne när hon badade badkar tillsammans med en arbetskompis (kille), det redde ut sig den gången. 26 år senare kom jag på henne igen på en fest. Jag såg henne smyga iväg tillsammans med en annan man, jag smög efter och fick se henne ge sig hän på ett sätt jag aldrig upplevt. Bilden satt kvar på näthinnan och jag var villrådig och visste inte vad jag skulle göra. 2 veckor efter det skulle hon på en kvällskurs och blev hämtad, hon fick väldigt bråttom iväg men jag tyckte mig se ett bekant ansikte i bilen. Jag hoppade in i min bil och följde efter och fick än en gång se henne på ett sätt jag aldrig upplevt. Jag lät dom vara i bilen och när hon kom hem sa jag vad jag sett och då var set skillsmässa. Vårat sexliv var genom hela förhållandet ganska trist och enahanda. Hon ville aldrig utforska sexlivet.
    Dom blev ett par och jag gick vidare med mitt. Nu har jag varit själv i ett par år, har inte velat binda mig, och nu separerade hon från killen och är singel. Nu har hon börjat kontakta mig igen och jag vet fasen inte vad jag ska göra. Jag har bilden av dom på näthinnan igen och attraheras av det...tänder som fasiken på det

• Anonym (Man1n)
    Anonym (MS) skrev 2022-05-16 20:10:58 följande:
    Varför tror du det? Förutom det där sista med att han tänder till på det, låter det sannolikt. Det sista kan jag kanske tolka som en allmän känslomässig förvirring, dvs en rädsla att släppa fram allt besvikelse, sorg, ilska och även hat.
    Har varit i samma sits. Hos mig fanns/finns inget hat. Är väl mer som du säger besvikelse över att inte jag och hon kunde uppleva det jag såg min fru kunde göra med en annan man. Men att ha sett med egna ögon vad hon plötsligt kunde göra blir jag kåt av idag. Men det har gått lång tid för oss sedan skillsmässa, och nu börjar hon kontakta mig igen... det skrämmer mig lite. Hon ringde och vi pratade om det som varit, jag erkände för henne att det gjorde mig kåt idag
Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad