Inlägg från: Anonym (wt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (wt)

Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad

Anonym skrev 2013-02-27 11:06:32 följande:
    TS, vilken fantasi du har. Du borde kanske börja skriva dina "runknoveller" på heltid. Får du ihop dessa fantasier genom film/tv eller böcker?
    Behöver du ännu mera våldsskildringar till din film, sataniska offers överlevnadsskildring, mer otrohetsskandaler, svartsjukedraman, resultatlösa uppvaktningar, mördade ex, politiska intriger, ovälkomna sjukdomar, kidnappade barn,
    bortgifta ovetande fruar, myndighetsvåld, vagabondberättelser om hemlöshet, förälder som psykar sin dotter, dåligt självförtroende hos en relativt snygg tjej fast utan bröst, fosterföräldrar som hotar sina barn, tasfiga poliser, lärare som blivit pedofiler, vita äktenskap, arbetsgivare som bedrar kunder och anställda och hamnar i fängelse, någon som övar på sin talang i hemlighet, folk med rättskänsla som blir mobbade i samhället och av myndigheter, orättvisa domare, sekteristiska fanatiska sammanslutningar som ber en bön för offret, vill ha mycket i kollektboxen men inte ger konkret hjälp. Få veta hur det känns att aldrig kunna tala om sin vardag utan att bli misstrodd som troll eller fullkomligt mentalt vrak så finns det nog andra än dig som råkat ut för värre saker, jag kan bidra med en del skildringar. Det är bara det att inte så många Svensonnar varit med om så mycket så de kan inte tro att det existerar. Världen är ibland som en rasande orkan och de starkaste eller de med mest tur överlever. Anonym föredrar att kalla det fiction och inte dokumentär. Hon betalar säkert bra också för lite underhållning bara hon inte behöver tro på det. Någon nytta ska man väl ha av alla sviter man dras med.
Svar på tråden Min fru bedrar mig - och jag är totalt lurad