Inlägg från: TessTessan |Visa alla inlägg
  • TessTessan

bf oktober 2013???

Får sammandragningar idag när jag ätit hela tiden å bebisen bökar massor :-/
    Nån som vet varför det blir när man ätit eller känner igen sig???

• TessTessan

Sofffi jag känner mig en del i det du skriver,tycker oxå det är bra onödigt att dricka när det är så nära nu å allt kan hända. Det här är ju min andra förlossning så min kan ju gå rekord fort :-/
    Men känns lite som jag är ensam om den graviditeten, vilket jag tycker är trist

• TessTessan

Smultronsöt jag ska göra ul imorrn å se hur min lilla busbebis ligger. Är rumpan fortfarande som jag tror, så försöker dom vända på h*n imorrn oxå :-/ är lite halv rädd för det.

• TessTessan

Jaha imorrn gäller det!
    UL igen å om busbebisen fortfarande ligger me rumpan neråt blir det även ett vändningsförsök :-S
    Hoppas verkligen bebisen vänt sig, men det tror jag faktiskt inte den har.
    Undrar hur jag ska klara av att fasta bara, får inte äta nåt från midnatt nu. Åh jag är en sån tjej som måste äta frukost å så.
    Kan bli intressant imorrn bitti, kommer säkert va skita hungri!!!! Lovar att uppdatera er så fort som möjligt hur allt går/gått!

• TessTessan

Vart inne på förlossningen nu på morgon en sväng, då jag tycker bebisen rört sig mindre från igår kväll. Men det va ingen fara alls, bebisen mår bra. Å bm på förlossningen va super bra å gullig, hon tyckte det va jätte bra att vi kollade upp det, fast det inte va nån fara alls, hon trodde kanske bebisen hade en liten vilodag idag efter vändnings försöket å bökandet igår. Så nu känns det skönt, men man blir ju så lät nojig nu

• TessTessan

Glömde skriva att bus bebisen inte ville vända sig igår så nu kommer det bli ett planerat snitt om ca 2 veckor.
    Sen fick vi även reda på att bus bebisen är en liten kille i magen

• TessTessan

Smultronsöt va skönt att din bebis vände sig , nu får vi hoppas den ligger kvar så oxå.
    Åh att du klarade det så bra, jag tyckte inte heller det va jobbigt å läkaren tyckte som din att jag va väldigt lätt att försöka me, eftersom jag va avslappnad å inte sa å gnällde nåt! Men den 14/10 kommer min bebis till världen

• TessTessan

Snultronsöt japp planerat snitt 14/10 då är jag fulla 39+3 kanske
    Längtar ihjäl mig dit nu

• TessTessan

Lindgren grattis grattis till dottern
    Hoppas förlossningen gick bra å att ni mår bra. Gick förlossningen fort?

• TessTessan

Smultronsöt jag har gått me gravidpenning sen 1 september pga mitt tunga jobb å foglossningar.

Svar på tråden bf oktober 2013???