bf oktober 2013???
Linnelin jag kände bebisen ganska tidigt jag med, men för nån vecka sen började jag känna sparkar så mysigt. Å nu är jag i vecka 20
Linnelin jag kände bebisen ganska tidigt jag med, men för nån vecka sen började jag känna sparkar så mysigt. Å nu är jag i vecka 20
Jag har bara handlat ett par strumpor å en pyjamas än. Har inte vågat handla mer!
LinnElin Gud vilken snygg! Har oxå funderat på om man ska inskaffa sig en sån.
För sy kan jag inte, det har jag aldrig kunnat.
Va den svår att göra?
Jag har vart hos bm idag, åh alla mina värden va jätte bra jag själv trodde jag att jag behövde börja äta järn, men inte då
Fick även höra hjärtat på min bebis idag för första gången, å det va så mysigt
Hej allihop hoppas alla mår bra!
Jag å bebisen mår jätte bra
Är det nån som har börjat fundera på namn till eran bebis? Jag tycker killnamn är jätte svårt. Men just nu är jag inne på dessa namn. Tjej Isabell kille William
Smultronsöt det här är vårat andra barn, men är oxå sjukt sugen på att börja köpa saker nu. Vi har ju lite kvar sen sonen va liten, men man vill ju ha lite nytt oxå
Sebastian är oxå ett fint namn som jag funderat över. Vi vet inte heller va det är gör kön på våran bebis, då den inte ville visa det på RUL när vi va i vecka 19. Så nu väntar vi me spänning till 17 oktober då jag har bf
Smultronsöt jo det är ju lite tidigt att börja shoppa nu får försöka hålla mig till mitten av augusti iallafall men det är ju så kul att shoppa bebis saker. Har du köpt nåt än?
Jag har bara köpt en sparkdräkt å ett par strumpor.
Smultronsöt lägg gärna ut bilder på fynden ni andra oxå, är alltid kul att se å få tips å idéer
Åh va mysigt
Har oxå vart inne på att köpa i love mum
Hur är det med alla här inne???
Har ni några krämpor än å hur länge tänker ni jobba???
Me mig å bebben är det bara bra. Har börjat känna av foglossningen mer å mer nu när magen växer på sig å blir tyngre hela tiden. Sen känner jag av sammandragningar till å från. Men mitt mål är att jobba augusti ut iallafall, men håller på att söka gravidpenning nu å hoppas få igenom det.