Snusann skrev 2013-03-19 10:32:05 följande:
Jag har varit på hälsosamtalet i morse och då frågade hon om jag var intresserad av KUB och sen bokade hon in allt gällande det direkt. Väldigt smidigt!
Ska på inskrivning om två veckor och då även lämna plodprov och dylikt, sen blir det ultraljud den 16 april. Hoppas att tiden går fort fort fort tills dess...!
Någon mer som är konstant hungrig? Skulle kunna äta hela tiden tror jag...! :)
Vägde in mig idag också, två kilo minde än när jag vägde in mig med sonen... har satt max 16 kilo i viktuppgång! Satte max 14 förra gången och det klarade jag att hålla så jag ska nog lyckas denna gången också!
Jag känner inte så mycket trötthet än, har snarare svårt att sova, vaknar mitt i natten och sen vrider och vänder de sista timmarna. Tradigt som attans... 8+2 idag!
Ska på inskrivning på onsdag,och då även få tid för till ett KUB test...
Hm då är ja inte den enda som är hungrig hela tiden,känns som man kan äta jämt å ständigt...
Med dottern hon jag upp 25kg pga mycket vätska oc komplikationer som gjorde att jag var mycket sängliggande till å från under hela graviditeten!
Denna gången har jag sagt MAX 14kg i viktuppgång!
Har med svårt att sova på nätterna,somnar jätte bra pga tröttheten som jag har sen kan ja vakna på nätterna å gå upp å kissa för att sen ligga och vända å vrida på mig...
Man kommer inte riktigt till ro på något sett. Sen vaknar jag ibland av mitt illamående som vägra ge med sig,seda 2 veckor tebax så spyr ja varje morgon,hinner knappt vakna på morgonen!
Har även fått börja tänka på bad jag har på mig då det syns sen är brösten svullna som Dolly Parton,mindre kul ;) ha ha
En gratis bröst förstoring.
Är 8+4 idag så hoppas illamåendet vänder snart.