Inlägg från: Lindgren79 |Visa alla inlägg
  • Lindgren79

bf oktober 2013???

Första barnet är Planerad BF 13/10/13 enligt UL 

• Lindgren79

vi har köpt babyskydd, beställt vagn, spjälsäng ska vi ta från en kompis, sen tycker vi att de är enkelt å sprida ut utgifterna än att de ska bli en stor klumpsumma , men de bara som vi tycker

• Lindgren79
    SmultronSöt skrev 2013-06-26 17:55:17 följande:
    Ja det är ju enkelt att sprida ut kostnaderna så klart. Jag och min sambo har lagt undan pengar i ett par månader på ett speciellt bebiskonto så vi har lite att spendera inför att bebben anländer :)

Vad blev det för vagn? Glad
    de vart en Emmaljunga Citycross,
    idag fick vi sms om att den kommit man är bra sugen å hämta den även om de är några månader innan den ska användas
  • Lindgren79
    Kissekatten skrev 2013-08-02 20:06:13 följande:
    Jag är sjukskriven för sammandragningar och foglossning, jag hade aldrig klarat av att jobba!
    Någon mer som börjat få halsbränna?
    halsbrännan har frun oxå fått, men för henne så hjälper mjölk hyffsat bra 
  • Lindgren79

Soffi  som kille kan jag säga att jag har haft noll torelans på stark öl/sprit  sen v 36 och de är själv valt(vi går in i 38 imorron måndag), vi har för många kompisar som fått redan vid v 28 och framåt så man har hört div historier, sen kan jag säga att jag har druckit en folköl  om man varit sugen på en öl , jag skulle aldrig i mitt liv vilja chansa å missa födelsen av vårt barn

• Lindgren79

Hej allihopa tänkte bara berätta vi har fått en tös Glad

som tydligen ville ut till mamma och pappa Flört vi var beräknad till 13/10 Men i Måndags morron kom hon så vi har tydligen skrivit i fel forum vi  skulle ha skrivit i September forumetSkrattande  

BF för våran tös 30/9 kl 05,17 

• Lindgren79

Förlossningen gick tokfort vi kom in 04,15  och 05,17 kom Linnea våran dotter,

Lång historia kort vi gick och la oss runt 22-23 sen 02,30 väckte frun mig och bad mig värma vetekudden när jag kom upp 2 min senare så stog hon i värkar vi ringde in vid 03,30 och sa nu kommer vi så jag kastade in väskan i bilen å fixade lite och for in och var inne  som sagt strax efter 4 och då var hon öppen 4 cm kl 05,13 vara hon fullt öppen å sen kom vårat mirakel 05,17

• Lindgren79

TessTessan lita inte 100% på ultra ljud

min syster har en kompis som fick göra UL 2 dagar in BF och dom sa att att de var en pojke, Men när BF kom så kom de ut en Tove

absolut kan dom ha rätt men ibland har även UL läkare fel 

• Lindgren79
    Kissekatten skrev 2013-10-13 21:02:40 följande:
    Se=sex
    sex är lite av en myt.. absolut ämnet(Prostaglandin) som finns i spermier finns även i droppet som ges till kvinnan när hon "sätts igång" men jämförelse viss så är ämnet så högkonsitrerat i droppet så mannen skulle behöva flertala utlösningar / kvinnan flertal orgasmer för att det ska ge någon effekt, därimot  kan de hjälpa psykiskt,  

jag har själv suttit och läst artiklar  innan vi fick våran dotter 
  • Lindgren79
    TessTessan skrev 2013-10-14 17:48:03 följande:
    Idag kl 10:36 kom våran lilla Philip till oss.
    4140 gram å 53 cm lång
    Snittet gick jätte bra å vi mår bra.
    Nu ligger vi bara å myser på BB.
    Grattis va skoj  hälsa pappan oxå
    Linnea 13/09/30
Svar på tråden bf oktober 2013???