bf oktober 2013???
Första barnet är Planerad BF 13/10/13 enligt UL
Första barnet är Planerad BF 13/10/13 enligt UL
Ni som är intresserad av hemma syda kläder/mössor, vantar, tossor one-piece m.m
kan jag rekomendera en tjejkompis: http://aecostman.blogspot.se/
bifogar bild på några saker jag å frun fick
vi har köpt babyskydd, beställt vagn, spjälsäng ska vi ta från en kompis, sen tycker vi att de är enkelt å sprida ut utgifterna än att de ska bli en stor klumpsumma , men de bara som vi tycker
Soffi som kille kan jag säga att jag har haft noll torelans på stark öl/sprit sen v 36 och de är själv valt(vi går in i 38 imorron måndag), vi har för många kompisar som fått redan vid v 28 och framåt så man har hört div historier, sen kan jag säga att jag har druckit en folköl om man varit sugen på en öl , jag skulle aldrig i mitt liv vilja chansa å missa födelsen av vårt barn
Hej allihopa tänkte bara berätta vi har fått en tös
som tydligen ville ut till mamma och pappa vi var beräknad till 13/10 Men i Måndags morron kom hon så vi har tydligen skrivit i fel forum vi skulle ha skrivit i September forumet
BF för våran tös 30/9 kl 05,17
Förlossningen gick tokfort vi kom in 04,15 och 05,17 kom Linnea våran dotter,
Lång historia kort vi gick och la oss runt 22-23 sen 02,30 väckte frun mig och bad mig värma vetekudden när jag kom upp 2 min senare så stog hon i värkar vi ringde in vid 03,30 och sa nu kommer vi så jag kastade in väskan i bilen å fixade lite och for in och var inne som sagt strax efter 4 och då var hon öppen 4 cm kl 05,13 vara hon fullt öppen å sen kom vårat mirakel 05,17
TessTessan lita inte 100% på ultra ljud
min syster har en kompis som fick göra UL 2 dagar in BF och dom sa att att de var en pojke, Men när BF kom så kom de ut en Tove
absolut kan dom ha rätt men ibland har även UL läkare fel