tänker stämma brallorna av "pappan"!!
Hoppas soc för upp ögonen för dig eller att någon anmäler dig så att de kan placera barnet i en kärleksfull familj som inte refererar till barnet som skit.
Ts borde rimligen inte haft mörka ringar under ögonen innan barnet, och inte fan träffade hon en trevlig partner för det ;)
Ts beter sig ungefär som jag föreställer mig att Sheldon (Big bang theory) skulle göra om han skulle bli pappa =P
Men herregud vad ni köttar. Vilket är rätt kaxigt bakom skärmen.
Undrar givetvis litegrann vad TS's slutliga mål är med detta. Från början var det att "pappan" skulle ta sin del av ansvaret och umgås med barnet för att TS skulle slippa 50 % av bördan (OBS INTE BARNET!!! BÖRDAN!!!). Det handlade inte alls om pengarna om jag förstod det rätt. Vilket jag också kan förstå - de var tillsammans, älskade varandra så pass att de ville ha barn tillsammans - och sedan ångrade han sig.
Sedan, ca 100 (jäkligt barska) inlägg senare handlade det om den ekonomiska biten och att TS skulle ha råd till en barnpassare, vilket i början inte alls var tänkbart för barnet skulle ju ha rätt att få umgås och lära känna sin pappa.
Detta hopp inom loppet av 24 timmar. Det låter som att planen inte är så jättegenomtänkt - ursäkta min framfusighet. Jag hoppas det tog längre tid för er att komma fram till huruvida nu skulle ha barnet tillsammans eller inte (oavsett hur det gick sen)! För "diskutera fram och tillbaka under en längre tid" är även det ett mycket relativt uttryck.
Men jag gillar denna tråd. En hel hop med människor gömda bakom skärmar sitter och drar sitt strå till stacken och skakar lite vett i TS. Om resten av samhället gör likadant runt TS, dvs skakar lite vett, hjälper till med barnet så gott det går, kanske bidrar med lite mat, blöjor och förebilder, så kanske vi får ett litet maskrosbarn? :)