Så ledsen över vår 15 årings beteende. (långt)
Förstår att du är ledsen. Men jag tror att många tonåringar blir så efter som msn inte för stilla krav på barn längre och hur de ska bete dig. Får knappt säga till för att inte kränka de sump liven, då blir de ju så hör som tonåringar. Jag hade krävt attgå till en psykolog tillsammanställt med henne. Typ familjerådgivning. Sen kan jag väl känna som så att hon är 15 och är bjuden på en ysaresa. Hela familjen utom hon vill stanna i 4, 5 veckor.... varför ska hon tillåtas förstöra för alla andra? Klätt ni ska vara borta 4. 5 veckor om resten familjen vill det. Och om hon säger att hon ska sticka från din farmor och farfars och hämtas i bil isvatten så känner jag att hon är opålitlig och inte jan välja att inte följa med. Jag fattar inte hur man kan tillåta henne att bete sig så här.... hon tjänst inga pengar och har säkert båda dator, mobil och snygga kläder.du måste kanske bli hårdare då det inte funkar att tala om att du blir ledsen... låt henne tjänst ihop till veckopeng genom att bete sig respektfullt...