Inlägg från: Petite Jasmine |Visa alla inlägg
  • Petite Jasmine

Sex med prostituerad, erfarenheter?

hoppipannkakan skrev 2013-01-06 10:43:59 följande:
    MYT!
    Jag som säljare har krav och regler, följer man inte dom är jag inte intresserad. Jag har träffat kanske 2 av 100 som inte brytt sig om min njutning och guess what?! Dom har jag aldrig träffat igen. 

Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.
  • Petite Jasmine
    hoppipannkakan skrev 2013-01-06 10:56:07 följande:
    Åh! Jag glömde droger! Flåt. 
    *blåst hooker*  

Du kan få dela min, han tar bara 95 % och håller mig med gratis affe så jag orkar träffa alla tjocka fula gubbar i trenchcoat som inte sett en dusch på 3 år. 

Hahaha

Bra, då ses vi vid vårt vanliga gathörn ikväll då ;) 
    Sexarbetare, bloggare och debattör om sexindustrin. Medlem i Rose Alliance, riksorganisationen för sex- och erotikarbetare.
  • Petite Jasmine
    Anonym (Hunter) skrev 2013-01-06 11:28:13 följande:
    Alltså ni 5 (?) skribenter här inne som försöker normalisera prostitution etc kan göra det bäst ni vill vi har dock en samhälls- och verklighetsuppfattning där en hora är en person som utgör bottenskrapet på samhället.

Att sitta här på ett jävla forum och försöka normalisera något, försköna något och försöka framställa det som en jävla scen ur "pretty-woman" är ju bara tragiskt. Majoriteten av de prostituerade gör det för att de måste och många är de som blir dödade, misshandlade etc så att sitta här och göra det många av er och framför allt petite jasmine gör är ett hån mot alla dessa kvinnor.

Prostitution är enligt mitt tycke något så otroligt vidrigt, så nedvärderande att det inte finns ord för det.  Ser jag ner på kvinnor som prostituerar sig av egen fri vilja? Absolut precis som majoriteten av världens befolkning. Är det skillnad på att sälja sex och att ge det "gratis"? ABSOLUT, för det handlar enligt mitt tycke om värdighet.

Att sitta och snacka om att man gör det av egen fri vilja och att det handlar om ömsesidig njutning etc etc är ju bara vidrigt så vadå är det en ren slump att ni tänder på alla era kunder?

Man blir ju också så himla trött på argument om att man som vanlig kvinna skulle känna sig hotad bla bla bla bla snälla rara någon. Det måste krävas en väldigt väldigt liten människa för att ständigt ta till sådana argument...i brist på bättre så klart.

Jagbryr mig inte om vad någon gör men INGEN ska försöka övertyga mig eller någon annan om att prostitution är normalt, beundransvärt, hederligt m.m 

och snälla, snälla bespara mig er sarkastiska frågor om huruvida jag lever i en inskränkt värld eller annat dravel för mina åsikter utgör den allmänna uppfattningen  som alltid funnits, finns och alltid kommer att finnas.....

de som försöker normalisera prostitution är 1. de som prostituerar sig och verkligen känner sitt underlägsna samt 2 de som köper och verkligen verkligen känner sig underlägsna

• Petite Jasmine
    Anonym skrev 2013-01-06 11:27:41 följande:
    Sen att som Jasmine i sina inlägg komma med att "jag är så mkt perfektare än alla sunkiga mammor i joggingbyxor vars män inte får det de vill ha och behöver hemma och därför kommer de till mig och betalar för jag är såå skicklig och professionell..."
    ??? Whaat, liksom?!
    Jag har mina sunkiga mamma i joggingbyxor-dagar. Men det är inte vad jag erbjuder mina kunder.
  • Petite Jasmine
    Alfred811 skrev 2013-01-06 11:38:41 följande:
    Jag köpte sex sommaren 2010 i köpenhamn hos Seduction girls. Det var en omtumlande och positiv upplevelse på en timme. Efter ganska noggranna förberedelser valde jag stället. Hon var ett proffs och jag fick en sådan respekt för henne som utövare. Socialt kompetent, varm, humoristisk, fantastisk kropp och visste att använda den också. Vi började med att dansa tryckare och bara lärde känna varandra. Sexet var bra men snacket och närheten mellan var ännu bättre. Vi skämtade, pratade om lite allt möjligt mellan himmel och jord. Det kändes så naturligt och jag sjöng en låt för henne innan vi hade sex en sista gång, en låt jag sjöng som best-man på min väns bröllop dagarna innan. Två saker var inte tillåtna, kyssar på munnen eller händer i fittan/analt. Trots det kysste hon mig sista gången vi hade sex. Det var svårt att inte kyssa i början, är som en inbyggd reflex som störde mig från att riktigt slappna av i början. Det var första gången i mitt liv jag haft sex med någon som kroppsligt var top of the game. Det kändes och känns en idag som en overklig dröm. Om hon alltid var så proffsig eller om det beror på samspelet oss emellan vet jag inte men hon var fantastisk utövare. Hon var 27 år och pluggade juridik på universitetet och jobbade som "hooker" (hennes ordval) två/tre per vecka 6 timmar åt gången, 12-18 timmar i veckan. Hon tjänade 10 000 - 20 000 per vecka på detta, inte tal om några studieskulder precis. Hon var danska så vi blandade mellan danska, svenska och engelska. Jag kan inte veta det, men hon tycktes må väldigt bra och såg sig garanterat inte som ett offer. Det kostade 2600 SEK för en timme. Gillade hur jag innan sexet fick sitta i ett väntrum och titta på menyn som receptionisten kom med, där det stod vad allting kostade och vilka tjejer som gjorde vad. Som att sitta på en restaurang men ändå inte. Men jag köpte sex av fel orsak. Jag mådde sedan länge dåligt av många anledningar, bland annat för att jag inte kände jag kunde ha sex med de tjejerna jag tände på. Jag upplevde mig inte ha det som krävdes. Så sommaren fram till sexköpet i Augusti ägnades åt att tjäna pengar i Norge och träna hårt för jag ville att hon jag köpte sex av skulle må så bra som möjligt. En del tid ägnades också åt att hitta ett bra ställe där det verkade gå bra till. De 10 veckorna i Norge var en enda lång förberedelse för att för första gången ha sex med någon jag tyckte var attraktiv under en timme. Det kan låta sinnessjukt och det var det, men det gav mig en sanslös motivation och det var, som tur var, värt det och mer därtill. Det var min upplevelse. Förresten vill jag avsluta med hur det lät när vi träffades kvällen den 18 aug 2010: Jag tappade hakan av hennes utstrålning och skönhet och spontant utbrast: "Himmel" varpå hon med svarade på sin vackra klingande danska "velkommen til himmleriget"...
    Haha jag ska sno hennes replik!

Då kan jag bjuda på min första gången jag sålde sex-upplevelse:

Jag hade reggat mig på en vanlig dejtingsida och fick där erbjudanden om jag inte åtminstone kunde tänka mig att ses mot betalning?

Jag blev såklart oerhört förnärmad och ifrågsatte hur i helvete han kunde tro att någon som jag skulle kunna göra något sådant?

Han berättade att det var inte så ovanligt att någon tackade ja. Jag blev allteftersom nyfiken. Lärde mig att det hette eskort. Googlade runt massor. Hittade sexwork.net och kunde där chatta med kunder och säljare och "lära känna" branschen inifrån. Tillslut tog jag mod till mig.

Vi möttes och hade picknick i en park utanför slottet och i skogen hade vi sex. Faktiskt med bdsm-inslag eftersom jag var nyfiken på det då. Det är inte min grej, men jag har åtminstone testat. :) Så förutom att bdsm inte var min grej så gillade jag hela grejen. Han var så fin och romantisk. :)

Sedan dess har jag även provat på strippklubbar, telefonsex, webcamsex, glamourutvik. Ja, det mesta utom att spela in porr. Jag gillar sex, har lätt för att slappna av och bjuda på mig själv. Jag har provat alla former av att sälja sex, från top notch lyx till löpande band, och jag måste säga att båda alternativen har sina fördelar. Som lyxtjej förväntas det mer av dig, och som GFE måste du bjuda enormt mycket av dig själv. Inte märkligare än att folk förväntas ge "professionell kärlek" som dagisfröken eller äldrehemsvårdare, men det dränerar en känslomässigt om man som jag har lätt för att ge för mycket till exempel.

Att bero på porr. Många eskorter jag känner kan inte tänka sig spela in porr. Ändå är det tillåtet och accepterat? Eskort är ändå mellan två människor, privat. Porr är betydligt mer utlämnande.

Hur ställer ni er till porr? Läser ju om många som kollar på porr här... 
  • Petite Jasmine
    Sanna Gosing skrev 2013-01-06 11:42:19 följande:
    Om vi nu förutsätter att Petite Jasmin faktiskt är prostituerad. Jag vet att reglerna säger att man inte får ifrågasätta sådant, men vi vet ju att det inte alltid är fallet att någon alltid är exakt den de utger sig för att vara. Så vi gör det antagandet att hon är en prosituerad kvinna som tycker att det är okej. Av vilken anledning är egalt.

Har inte hon rätt att ge sin bild av vad hon gör och vem hon är. Vem är du som kommer och ska bestämma vad hon får och inte får säga? Hon berättar sin historia så kan du berätta din.
    Nu är jag ju faktiskt inte helt anonym trots allt...

Här är min blogg: njutningtillsalu.com
    Här omnämns jag av mina kollegor i Rose Alliance: www.newsmill.se/node/48380
    Här är jag med Hanna Wagenius och Petra Östergren i en debatt mot bland andra Bodström: www.sexwork.net/forum/showthread.php&page=4 
    Jag är med i senaste numret av QX.

Jag har deltagit i otaliga liknande saker över hela världen... Det är inte direkt som att jag gömmer mig bakom datorn...
  • Petite Jasmine
    Alfred811 skrev 2013-01-06 12:03:42 följande:
    Något som förvånade mig mycket var att nästan inga av tjejerna på seduction girls sålde sex till kvinnor, genom porrens värld trodde jag alla tjejer var mer eller mindre bisexuella, jag hade fel.
    Fast enligt Osynliga synliga aktörer så definierar sig väldigt många sexsäljare faktist som bisexuella! www.rfsl.se/public/RFSL_Osynliga_Synliga_Akt%C3%B6rer_-_Low_Res.pdf

I rapporten finns en grymt bra bilaga där man skriver om sexarbete och mänskliga rättigheter (och hur de kränks i det svenska samhället).
  • Petite Jasmine
    Alfred811 skrev 2013-01-06 12:07:15 följande:
    Anonym (fd hobby) skrev 2013-01-06 12:06:13 följande:
    Trist att man ger sig in i en debatt utan att på något sätt vara öppen för vad andra har att säga, och dessutom med en väldigt fördömande ton. Det mesta är dessutom känsloargument.
    Ja vi vet att du tycker att det är vidrigt men varför ska du se ner på de som frivilligt säljer sex?
    Jag har själv erfarenheter av att sälja, något jag gjorde vid sidan av mitt vanliga jobb, från och till under några år. Jag känner igen det Petite Jasmin, hoppi.. och de andra skriver. De män jag träffade var överlag trevliga och behandlade mig väl. Och ja de var måna om min njutning också.
    De var helt vanliga män och jag är en helt vanlig människa som verkligen inte tillhör något bottenskrap. Jag har inga barndomstrauman bakom mig, har vuxit upp i en helt vanlig medelklassfamilj. Jag har ett bra jobb och är högre utbildad än de flesta. 
    På vilket sätt kastar jag skit på andra säljare genom att berätta om mina erfarenheter?

• Petite Jasmine
    Alfred811 skrev 2013-01-06 12:15:56 följande:

Okej, jag kanske hamnade på ett ställe med ovanligt få bisexuella alternativt att de helt inte enkelt inte gillade att sälja sex till tjejer?

Jo jag känner allt för väl till det.  
    Supermodigt av dig att våga berätta om din upplevelse för övrigt! Jag tror om fler män vågade visa att de inte är monster så skulle det här fantasierna om the big bad wolf som folk har försvinna...
  • Petite Jasmine

Wow vilken tråd...

Men du @Pannkakan ;) Du sa ju att det inte fanns någon debattsubstans på FL? Haha ;)

Svar på tråden Sex med prostituerad, erfarenheter?