Alfred811 skrev 2013-01-06 11:38:41 följande:
Jag köpte sex sommaren 2010 i köpenhamn hos Seduction girls. Det var en omtumlande och positiv upplevelse på en timme. Efter ganska noggranna förberedelser valde jag stället. Hon var ett proffs och jag fick en sådan respekt för henne som utövare. Socialt kompetent, varm, humoristisk, fantastisk kropp och visste att använda den också. Vi började med att dansa tryckare och bara lärde känna varandra. Sexet var bra men snacket och närheten mellan var ännu bättre. Vi skämtade, pratade om lite allt möjligt mellan himmel och jord. Det kändes så naturligt och jag sjöng en låt för henne innan vi hade sex en sista gång, en låt jag sjöng som best-man på min väns bröllop dagarna innan. Två saker var inte tillåtna, kyssar på munnen eller händer i fittan/analt. Trots det kysste hon mig sista gången vi hade sex. Det var svårt att inte kyssa i början, är som en inbyggd reflex som störde mig från att riktigt slappna av i början. Det var första gången i mitt liv jag haft sex med någon som kroppsligt var top of the game. Det kändes och känns en idag som en overklig dröm. Om hon alltid var så proffsig eller om det beror på samspelet oss emellan vet jag inte men hon var fantastisk utövare. Hon var 27 år och pluggade juridik på universitetet och jobbade som "hooker" (hennes ordval) två/tre per vecka 6 timmar åt gången, 12-18 timmar i veckan. Hon tjänade 10 000 - 20 000 per vecka på detta, inte tal om några studieskulder precis. Hon var danska så vi blandade mellan danska, svenska och engelska. Jag kan inte veta det, men hon tycktes må väldigt bra och såg sig garanterat inte som ett offer. Det kostade 2600 SEK för en timme. Gillade hur jag innan sexet fick sitta i ett väntrum och titta på menyn som receptionisten kom med, där det stod vad allting kostade och vilka tjejer som gjorde vad. Som att sitta på en restaurang men ändå inte. Men jag köpte sex av fel orsak. Jag mådde sedan länge dåligt av många anledningar, bland annat för att jag inte kände jag kunde ha sex med de tjejerna jag tände på. Jag upplevde mig inte ha det som krävdes. Så sommaren fram till sexköpet i Augusti ägnades åt att tjäna pengar i Norge och träna hårt för jag ville att hon jag köpte sex av skulle må så bra som möjligt. En del tid ägnades också åt att hitta ett bra ställe där det verkade gå bra till. De 10 veckorna i Norge var en enda lång förberedelse för att för första gången ha sex med någon jag tyckte var attraktiv under en timme. Det kan låta sinnessjukt och det var det, men det gav mig en sanslös motivation och det var, som tur var, värt det och mer därtill. Det var min upplevelse. Förresten vill jag avsluta med hur det lät när vi träffades kvällen den 18 aug 2010: Jag tappade hakan av hennes utstrålning och skönhet och spontant utbrast: "Himmel" varpå hon med svarade på sin vackra klingande danska "velkommen til himmleriget"...
Haha jag ska sno hennes replik!
Då kan jag bjuda på min första gången jag sålde sex-upplevelse:
Jag hade reggat mig på en vanlig dejtingsida och fick där erbjudanden om jag inte åtminstone kunde tänka mig att ses mot betalning?
Jag blev såklart oerhört förnärmad och ifrågsatte hur i helvete han kunde tro att någon som jag skulle kunna göra något sådant?
Han berättade att det var inte så ovanligt att någon tackade ja. Jag blev allteftersom nyfiken. Lärde mig att det hette eskort. Googlade runt massor. Hittade
sexwork.net och kunde där chatta med kunder och säljare och "lära känna" branschen inifrån. Tillslut tog jag mod till mig.
Vi möttes och hade picknick i en park utanför slottet och i skogen hade vi sex. Faktiskt med bdsm-inslag eftersom jag var nyfiken på det då. Det är inte min grej, men jag har åtminstone testat. :) Så förutom att bdsm inte var min grej så gillade jag hela grejen. Han var så fin och romantisk. :)
Sedan dess har jag även provat på strippklubbar, telefonsex, webcamsex, glamourutvik. Ja, det mesta utom att spela in porr. Jag gillar sex, har lätt för att slappna av och bjuda på mig själv. Jag har provat alla former av att sälja sex, från top notch lyx till löpande band, och jag måste säga att båda alternativen har sina fördelar. Som lyxtjej förväntas det mer av dig, och som GFE måste du bjuda enormt mycket av dig själv. Inte märkligare än att folk förväntas ge "professionell kärlek" som dagisfröken eller äldrehemsvårdare, men det dränerar en känslomässigt om man som jag har lätt för att ge för mycket till exempel.
Att bero på porr. Många eskorter jag känner kan inte tänka sig spela in porr. Ändå är det tillåtet och accepterat? Eskort är ändå mellan två människor, privat. Porr är betydligt mer utlämnande.
Hur ställer ni er till porr? Läser ju om många som kollar på porr här...