Munkpeppar?
Pillren verkar ju funka lika bra så ni kan ju byta ni som inte direkt njuter av smaken.
Pillren verkar ju funka lika bra så ni kan ju byta ni som inte direkt njuter av smaken.
Blingbling-finns ju hopp än då! För egen del vet jag att det är kört eftersom jag redan har ömma bröst. Det är ju inget ovanligt,man blir ytterst sällan gravid efter 6,5 år och ännu mer sällan i min höga ålder. Synd att ac:n ger sån pms att man vet efter 6 dar att det är kört...
ser: ta inte ut nåt i förskott nu! Testa så långt före BIM är totalt värdelöst för majoriteten av alla gravida får minus då! Och samma gäller vad som händer med kroppen,op. eller inte-ett steg i taget. Är det så att IVF-läkarna säger att du ska avvakta får du göra det om det krockar med annat,men du vet ju inte än.
Jag har beställt mer ac,jag kör på det.
Lämnade tråden eftersom jag omöjligt kan få egna barn,men jag käkar ju ac-och r.r- för att få bra äl och regelbunden mens och för det funkar den utmärkt ju! Äl dag 12,13,12 och 12 senaste månaderna mot total kaos stora delar av förra året. PMS:en blir avsevärt värre,men jag tog proggisar sist mot det plus den lite skrala mensen och det funkar. Äl-flytningar redan nu dag 9,blir nog äl senast dag 11 denna gång.
ser: det är jättevanligt med utdragen mens när man sprayar. Hade nog jag alla gånger. Du hade nog bara tur förra gången och nu är du mer normal. Lugna puckar m.a.o!