• Elwood11

Unga förälder i stockholm som vill ses

HEJ!!

Undrar om det är några föräldrar som vill träffas för att fika eller liknade.

• Svar på tråden Unga förälder i stockholm som vill ses
  • Madde01
    Elwood11 skrev 2013-01-06 20:36:21 följande:
    har du fb ?
    nej jag har ju inte de Har hoppat den trenden, finns här på fl bara .. Jag kan ses på helgerna Men då behöver jag ta med min lille pojk. Men den stora kan jag lämna ,med sin pappa
    Men hur många barn har du ? Cicci som skrivit i tråden känner jag ju redan Flört 
  • Elwood11

Ja de vore kul !. vi har en pojk på 1 år. .. niklas känner du ju redan så:)  kanske till nästa helg?

• Madde01
    Elwood11 skrev 2013-01-06 20:44:17 följande:
    Ja de vore kul !. vi har en pojk på 1 år. .. niklas känner du ju redan så:)  kanske till nästa helg?
    mysigt Ja min minsta är ju 9mån.. Jadå, han vet jag minsann vem han är.. 
    Men absolut, vilken dag? och vart? 
  • Sthlm Cicci

Fan Madde, har du hittat hit? ;P

Kan när som imorn! :D När kommer du till Järna? Köra fika och playdate för ungarna hos mig? Kan kanske lura med en till mamma, här från Järna... :)

• Madde01
    Sthlm Cicci skrev 2013-01-06 21:08:43 följande:
    Fan Madde, har du hittat hit? ;P

Kan när som imorn! :D När kommer du till Järna? Köra fika och playdate för ungarna hos mig? Kan kanske lura med en till mamma, här från Järna... :)
    jag är väl alltid här Du som gömmer dig..
    Har du tid för oss någon helg eller?  
  • Elwood11

Cicci. klockan 12  ?. ja kul och träffa nya känner inte så många "unga " mammor.

madde lördag klockan 12 ? är anpassningsbar.

• Madde01
    Elwood11 skrev 2013-01-06 21:18:39 följande:
    Cicci. klockan 12  ?. ja kul och träffa nya känner inte så många "unga " mammor.

madde lördag klockan 12 ? är anpassningsbar.
    ska kolla med en kompis om hon skulle komma på Lördag. Tänkte ringa henne i veckan, om hon inte skulle komma funkar de kanon Men var funkar bäst att ses då? Kan du också på helgen cicci?
  • Sthlm Cicci

Kl 12 imorn blir kanon! :)

Kan inte kl 12 på lördag. Börjar jobba kl 14. Kan ni tidigare?

Svar på tråden Unga förälder i stockholm som vill ses