• Mollytjejen

Plussade idag :-))))

Hej! Plussade idag o är riktigt glad över det! MEN... Illamåendet tar död på mig snart.. Provat Postafen, men den hjälper ingenting Finns det något annat man kan ta? Nåt som är starkare? Dessutom så känns magen helt jättekonstig, bubblar hela tiden, jag rapar hela tiden.. Har fruktansvärd växtvärk oxå.. Hjälp!!

• Svar på tråden Plussade idag :-))))
  • Mollytjejen

Tack så mycket! Känns underbart! Det är bara det här med magen som är jättejobbigt.. Har aldrig hört talas om dr, är det nåt som finns på apoteket?

• Mollytjejen

Tack för råden.. Ska kolla upp det där med armbandet o ska även testa mandel Det är bara o prova sig fram. Har i alla fall märkt att pepparkakor hjälper lite tillfälligt Är ganska overkligt att man har en liten i magen. Bara väntar på mensen fortfarande Är livrädd att nåt ska gå fel.. Är lite orolig pga växtvärken jag har, men har kollat på Google o det är tydligen normalt redan såhär tidigt...

• Mollytjejen

Har en dotter på snart 8 år, och vi ville verkligen ha en till liten nu.. Men tyvärr så har man glömt hur det var när man väntade henne Känns som att man är helt nybörjare igen

• Mollytjejen

Angeldevil... Enligt appen så blir det den 6:e september... Vi får se vem som får först

Svar på tråden Plussade idag :-))))