Inlägg från: floppan2008 |Visa alla inlägg
  • floppan2008

Solstrålarna

Hoppas jag får vara med tråden är som klippt och skuren för mig och alla verkar så trevliga :)

• floppan2008

Ligger här och vrider mig i menssmärtor ska också kolla film med älsklingen. Ha en bra kväll!

• floppan2008

Känner mig helt deppig. Kan inte ens kolla på filmen... Har gått och varit så glad, har haft så starka symtom och verkligen känt mig gravid. Har skojat med mannen att vår lille son ligger i magen och växer. Har tom haft en gravidapp där jag följt min tidiga graviditet. Ja jag är dum i huvudet... Var tvärsäker! Nu känns det så tomt. Har tagit bort mig från gravidappen och mensvärken håller på att göra mig tokig. Fy!

• floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-27 23:07:04 följande:
    Att varje månad bli förstörd denna månad hade jag fått ett + men denna + och lycka varade tyvärr inte länge. Allt har en mening men allt. Min mamma hade hoppas på att det skulle bli en gaviditet pratade med henne idag i telefonen nämligen. Men sen ringde jag henne igen och sa nu kom mensen och hon blev lessen. Får vara glad att man har 3 redan men en 4.a kommer väl någon gång.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥

Men min kompis fick + och blödde 2 dagar efter bim tom klumpar kom. Det var en naturlig blödning och hjärtat slog. Så ännu är det inte kört. Hoppas det bara är en normal blödning. Jag hade bruna flytningar till v 7 från bim.
    Tenshi skrev 2012-12-27 22:21:35 följande:
    floppan2008: Hoppas det känns bättre snart! :( Känner igen mig i det där, sitter också och "trackar" graviditeten (som kanske bara finns i mitt huvud) maniskt, räknar ut vilken vecka jag är i, BF och så. Börjar känna mig helt knäpp så nu vill jag bara bli av med osäkerheten. Jag ska testa imorgon på BIM-1 eller -2 ungefär. Hade inte så bra koll på ÄL den här månaden men har BIM nu innan nyår iaf.

Tack för värmande ord!!! Skönt att man inte är ensam om alla dumgrejer man håller på med. Hoppas du är gravid!!! Det är du säkert
  • floppan2008
    Princessan skrev 2012-12-27 23:52:06 följande:
    Nu är jag oxå här!! :) Kan ÄL test ge positivt resultat vid mens? Mensen tog slut igår, fick positivt ÄL test idag, knasigt?

Jag har hört att ÄL stickor reagerar på mens! Varför vet jag inte! Jävla skumt alltså. Hur fan kan man må illa och ha så ömma bröst innan mens och vara helt övertygad om att man är gravid och så kommer mensen ändå. Inbillar man sig då? Ska låta bli gravvappen och inte analysera annat än tecken på ÄL.
  • floppan2008
    CA5 skrev 2012-12-28 09:48:43 följande:
    God morgon.. Rosa på pappret idag! Åh, vad tusan :( sätter säkert igång ordentligt idag. Har inga menskänningar överhuvudtaget så är lite förvånad. Hoppas så klart att det är som för din kompis Floppan2008, men tror ändå inte det. Jaja... Bara att försöka igen!

Hade du fått + innan.
  • floppan2008

CA5 det är väldigt vanligt och kallas genombrottsblödning. Min kompis fick ett + och fick 2 dagar senare en blödning med mörkt blid och klumpar hon var jätteledsen och trodde det var mf. Tog ett test en v senare och det var mkt starkare än det första testet. Hon mådde illa dessutom och kände sig gravid. Gjorde VUL och allt var fint hjärtat slog och blödningen var genombrottsblödning. Hon är nu i v 9 och mår illa och har inte haft mer blödningar.

• floppan2008

CA5 hur har det gått? Hur har det gått för er andra? Vad är det för fel när msn vet att man har ÄL och har sex men ändå inte blir gravid? Kan inte smälta att min kropp jävlas. Känns bättre idag! Väldigt kort mens! Massor igår och i natt hade jävulska smärtor igår men inget idag. Mensen verkar redan slut... Min mens har blivit extremt kort! Har aldrig haft mer än typ 3 dagar men nu är den ju bara typ ett dygn. Innebär detta att mon livmoderslemhinna inte blir så tjock längre? Det är ju i den som ägget ska fästa. Fasen vad man oroar sig...

• floppan2008

CA5 det kan ju mkt väl vara så för dig! Tycker du ska ta ett test med morgonurin. Har testet blivit starkare så är det en genombrottsblödning! Har du haft det innan är ju chansen stor att du får det igen. Så länge som man inte har mer ont än växtvärken och inte störtblöder är det ju normalt! Ja det är kul för vännen. Är bara lite avis eftersom dom inte ens hann börja försöka innan hon blev gravid. Jag vill extra mkt nu eftersom jag vill få barn samtidigt. Stressen har ökat men såå skönt att blödningen var normal å att hjärtat tickade på!

• floppan2008

Pommac gjorde ett test i måndags som var totalt negativt och hade störtblödning igår och i natt klumpar och mensvärken från helvetet så tyvärr tror jag inte jag är gravid eller varit. Konstigt bara att mensen är så kort. Den var det för 2 månader sedan också! Knäppt

Svar på tråden Solstrålarna