Solstrålarna
Hoppas jag får vara med tråden är som klippt och skuren för mig och alla verkar så trevliga :)
Hoppas jag får vara med tråden är som klippt och skuren för mig och alla verkar så trevliga :)
Ligger här och vrider mig i menssmärtor ska också kolla film med älsklingen. Ha en bra kväll!
Känner mig helt deppig. Kan inte ens kolla på filmen... Har gått och varit så glad, har haft så starka symtom och verkligen känt mig gravid. Har skojat med mannen att vår lille son ligger i magen och växer. Har tom haft en gravidapp där jag följt min tidiga graviditet. Ja jag är dum i huvudet... Var tvärsäker! Nu känns det så tomt. Har tagit bort mig från gravidappen och mensvärken håller på att göra mig tokig. Fy!
CA5 det är väldigt vanligt och kallas genombrottsblödning. Min kompis fick ett + och fick 2 dagar senare en blödning med mörkt blid och klumpar hon var jätteledsen och trodde det var mf. Tog ett test en v senare och det var mkt starkare än det första testet. Hon mådde illa dessutom och kände sig gravid. Gjorde VUL och allt var fint hjärtat slog och blödningen var genombrottsblödning. Hon är nu i v 9 och mår illa och har inte haft mer blödningar.
CA5 hur har det gått? Hur har det gått för er andra? Vad är det för fel när msn vet att man har ÄL och har sex men ändå inte blir gravid? Kan inte smälta att min kropp jävlas. Känns bättre idag! Väldigt kort mens! Massor igår och i natt hade jävulska smärtor igår men inget idag. Mensen verkar redan slut... Min mens har blivit extremt kort! Har aldrig haft mer än typ 3 dagar men nu är den ju bara typ ett dygn. Innebär detta att mon livmoderslemhinna inte blir så tjock längre? Det är ju i den som ägget ska fästa. Fasen vad man oroar sig...
CA5 det kan ju mkt väl vara så för dig! Tycker du ska ta ett test med morgonurin. Har testet blivit starkare så är det en genombrottsblödning! Har du haft det innan är ju chansen stor att du får det igen. Så länge som man inte har mer ont än växtvärken och inte störtblöder är det ju normalt! Ja det är kul för vännen. Är bara lite avis eftersom dom inte ens hann börja försöka innan hon blev gravid. Jag vill extra mkt nu eftersom jag vill få barn samtidigt. Stressen har ökat men såå skönt att blödningen var normal å att hjärtat tickade på!
Pommac gjorde ett test i måndags som var totalt negativt och hade störtblödning igår och i natt klumpar och mensvärken från helvetet så tyvärr tror jag inte jag är gravid eller varit. Konstigt bara att mensen är så kort. Den var det för 2 månader sedan också! Knäppt