• Mattias39

Helkroppstråden

fialotta85 skrev 2013-09-18 14:35:30 följande:
    Vad säger du Matte?! Jag som bara lagt ut bilder för att du ska vilja ha mig GråterGråter  Flört
    Men liiiiilla fialotta...jag VILL ju ha dig...för jag tycker att du är fin som f-n...men om du hade räknat med att jag runkat till dina bilder så är det fel...jag sparar mig så länge... Flört
  • Mattias39
    Lynxx skrev 2013-09-18 14:56:28 följande:
    Vad jag försökte få fram var att jag har märkt att en del personer, både kvinnor och män, helt enkelt inte tycker en kvinnokropp är tillräckligt attraktiv om den inte liknar "dagens ideal". Finns många som inte tycker en tjej kan vara het om hon väger lite över "dagens standard" m.m..
    Personligen älskar jag kvinnor i alla färger och former. Kan inte säga att jag har ngn preferens då det är själva kvinnokroppen som tänder mig. Det verkar inte stämma med många då de enbart gillar "idealkvinnan", allt annat ratas?? :-S

I mitt tycke är det lite skadat hur myckt mode och tv påverkar killar och tjejer.

Sen att man inte tänder tillräckligt för att springa till toan och runka över en random-kropp på FL är en annan femma. Men det är aldrig fel med lite ögongodis

Må Bäst
    Utklarat...och utrett...och jag håller med... Glad
  • Mattias39
    Anonym (lillajag) skrev 2013-09-19 15:12:44 följande:
    Ni får nöja er med en repris idag.. hoppas att den duger Flört

Mmm....duger VÄLDIGT länge...!! Glad
    Du har en sjukt snygg rumpa, och jag vet att du kämpat länge ordentligt för den...! Glad
    Aupendi skrev 2013-09-19 14:50:55 följande:

god eftermiddag!

Snygg kropp och ett riktigt vacker ansikte..och sååå fina ögon!!! Solig
  • Mattias39
    FjärilVingad73 skrev 2013-09-19 15:53:27 följande:
    Och inte vilken rumpa som helst heller! Drömmer
    Morriiss skrev 2013-09-19 16:03:57 följande:
    Som sagt... Trevligt att se dig
    Tack vänner!! Solig
  • Mattias39
    Anonym (Zoo) skrev 2013-09-20 07:29:17 följande:
    TGIFSkål!!!
    Shit....älskar dina TGIF bilder...har alltid gjort, kommer alltid göra...!! Kyss
  • Mattias39
    mepetite skrev 2013-09-19 16:58:26 följande:

dagens helkroppsbild....

Wow...föga förvånande så håller jag med Allie...hon är en klok tjej...Du ÄR väldigt,väldigt fin och vacker!!! Du och dina bilder är såna som gör att man kan gå runt med ett leende hela dagen...! Solig
  • Mattias39
    vonKatt skrev 2013-09-20 13:30:54 följande:

Cool Jag klär av mig på jobbet också, och på mitt gym, och när jag är ute på krogen. Annars VET jag liksom inte om jag duger som människa eller inte! *fortsätter ironin*

Kära Anonym (inte mig) Här inne uppskattar vi om vi slipper älta frågeställningar gällande vad som driver oss att posta bilder. Vi anser att vi är normalt funtade människor med normala arbeten, normala familjesituationer, normala liv helt enkelt som tycker att Helkroppstråden är rolig och uppfriskande. VI tycker om varandra, vi som återkommer och skriver och postar flitigt, precis på samma sätt som man kan tycka en annan tråd är underhållande men som har något annat ämne.

Notera att de markerade orden är vad som driver mig.   

• Mattias39
    Anonym (inte mig) skrev 2013-09-20 13:54:19 följande:
    Okej, så ni ser inte en viss koppling till unga tjejer som fläker ut sig på nätet för att få bekräftelse, när deras mammor gör likadant? Alla dem som inte har dessa fina kroppar, men okej, inser att det är lönlöst föra en diskussion här inne. Tycker bara det är märkligt att Sveriges största forum ska användas att boosta sina dåliga självförtroende genom att lägga ut bilder på sina rövar pattar och liknande, men men.

Tycker inte det är ett dugg märkligare än att folk tittar i trådar som de vet att inte kommer att gilla...Det tycker JAG är märkligt...!
  • Mattias39
    some day skrev 2013-09-20 21:31:37 följande:
    Börjar tröttna på att hänga upp och ner nu så jag testar att ta bort handen så får vi se om det funkar!FlörtOskyldig

Shit....SD...hade 30 sidor att gå igenom och funderade på om det var värt besväret...ovh nu är jag SÄKER på att jag gjorde rätt...shit...!! Du är såååååååå fin!!!
Svar på tråden Helkroppstråden