• MrC

Helkroppstråden

ooOO MM OOoo skrev 2013-08-14 11:02:47 följande:

Ååh orakat... nice..;)
    Åh någon reagerade iaf. Tack.
    Riktiga män ska ha lite skägg. Tomte
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-14 11:12:55 följande:
    Ungefär så ja...

Jag postar för att JAG gillar det. Vill nån runka till mina taskiga bilder så kör hårt för fasiken! Hoppas hen får en skön stund liksom! Drömmer
    Haha är inte det där i dina bästa stunder?! You go woman! Skrattande
  • MrC
    Clownensglädje skrev 2013-08-15 16:24:27 följande:
    Bristen på träning är slående ju mer folk som lägger upp bilder här...
    Skitsamma, det brister i glädje hos clowner också ju mer som skrivs här.
  • MrC
    Anonym (jisses) skrev 2013-08-16 12:11:52 följande:
    Hahaha vilken planet är du ifrån? Inte ute efter bekräftelse?!? Jo tjena! Inte fan gör man det för att man tycker det är roligt att vika ut sig gratis för randoms, klart som korvspad att de är bekräftelsekåta. Annars lägger man inte upp bilder duh...
    Och varför i hela världen visar man sig naken här om man inte är ute efter bekräftelse Obestämd

Och slutligen..det finns en sluten tråd för nakenbilder, då är man bra desperat efter bekräftelse om man tvunget måste visa sig naken i en sådan här tråd. Det är ju bara samma personer som lägger upp bilder, astråkigt! Och samma tragiska jävlar som kommenterar. Vi andra bara skrattar åt eländet.

Och ditt behov av att gnälla över andras lycka/behov/mod/ellervaddetnuär är nu uppfyllt?
    Problemet för dig är att du inte inser att den tid du lägger ner på att gnälla är bortkastad.
    Det skrivs ibland artiklar om näthatet, folk/barn som tar livet av sig, vuxna som mobbar osv. Borde inte du vara lite mognare än alla näthatare? Visa mod och göm dig inte som anonym t ex.

Tänk att på internet kan man vara precis vem som helst. Superhjälte, jättesnäll, miljardär, generös, snäll, rolig, trevlig, optimistisk osv. Men ändå är det så många som väljer att vara idioter och näthatare. Bra märkligt va? Skål Seså, det är dags att bli vuxen nu.
  • MrC
    Anonym (tjockis) skrev 2013-09-06 13:28:06 följande:
    Gammal bild... Sitter o sorterar i lite bildmappar... Glad

*mums*
    /Slickar-sig-om-munnen
  • MrC
    BOWTIE skrev 2013-09-07 18:00:33 följande:
    Har du kort på det?Drömmer
    Tjena KOMPIS! Skål
  • MrC
    BOWTIE skrev 2013-09-07 18:10:49 följande:
    Tjenare min vän! Allt väl?Skål Förträffligt snygg fluga!Flört
    Det fungerar. Själv? Javisst är den vacker. Har du stort förråd av flugor?
    Skål! Skål (fruktdrink)
  • MrC
    BOWTIE skrev 2013-09-07 18:31:34 följande:
    Det är underbart min vän!Glad Tyvärr inte så stort 7 eller 8 st är inte så gångbart i min vardag så dom används sparsamt, önskar att man kunde ha dessa på för jämnan dom är ju bara så förträfflig att ha på sig och man stjäl uppmärksamheten från alla måste ha slippsnissar!Cool Du då sitter du på ett jättelager?Glad
    SKÅLSkål (vatten)
    Nej, har bara tre olika.
  • MrC
    Kvinna30 år skrev 2013-09-11 22:49:38 följande:
    Vad är det med 50-åriga män? Nu har vi "anonyma snart 50 bast" som verkar helt uppslukad av Pinkdolly, också har vi Anton( som tydligen också är 50år) som blivit helt uppslukad av "kvinnan med pärlörhänge". Vad händer med er män runt 50 ? Är män som mest romantiska då? Man ser sällan att de yngre männen i tråden uttrycka sig så..( vet ej säkert hur gamla alla andra är ).Är det bara yngre kvinnor ni kärar ner er i? ...hoppas det inte är så i verkliga livet Rynkar på näsan
    Nej då. Vi har bara svårt att andas.
    /41-åringen.
  • MrC
    MrC skrev 2013-09-11 23:13:39 följande:
    Nej då. Vi har bara svårt att andas.
    /41-åringen.
    Nej, faktiskt inte. Jag försökte bara vara skojsig. Har egentligen inget viktigt att säga.
Svar på tråden Helkroppstråden