• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • kapten howdy
    Matkvinnan skrev 2012-12-20 03:26:33 följande:
    .mnm jnj jnjn
    just det.
  • Anonym (Carro)

Du startade en annan tråd där du var otroligt missnöjd med din kropp, la ut denna bild. Sedan sa du att du var 16 år, lite väl ung? Äh, moraltant här..ska inte vara någon party pooper.

Anonym skrev 2012-12-19 23:45:25 följande:
    Mullig och grymt jävla stolt över min kropp just nu!

• Reflec
    Anonym skrev 2012-12-19 23:45:25 följande:
    Mullig och grymt jävla stolt över min kropp just nu!

varför starta en tråd om att du är så fet då?
    om kvastarna skall sopa bra får man inte slarva med skaften
  • MrC
    Reflec skrev 2012-12-20 06:13:58 följande:
    varför starta en tråd om att du är så fet då?
    För att folk ska säga/skriva att hon inte är fet, fattaru väl?! Solig
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Reflec
    Fröken reserverad skrev 2012-12-19 20:22:58 följande:
    Kan inte låta bli.

alltså, Mr Pojkvän får hålla hårt i dig. Förvånad 
  • Reflec
    MrC skrev 2012-12-20 06:15:39 följande:
    För att folk ska säga/skriva att hon inte är fet, fattaru väl?! Solig
    jo jag fattar, men det är så otroligt emo. 
  • DrJekyl
    Vafan dåh skrev 2012-12-20 01:03:51 följande:
    Oh my.... Sådär ska min framtida pojkvän se ut ;)
    ha ha ha ja vi (jag) sa väl nåt sånt om att du var min framtida flickvän ;)
  • Anonym (badsugen)
    Farau skrev 2012-12-19 23:23:29 följande:
    Var bara tvungen att lägga upp en liten sommarbild ;) Tycker faktiskt den e helt ok! Och alla kommentarer välkomnas. Som jag skr i denna tråden innan Alla är vackra nakna !

Vackert foto på fin kropp!
  • DrJekyl
    Jellybeanbaby skrev 2012-12-20 01:30:05 följande:
    Ni finingar som lägger upp bilder på er i tråden - blir ni översvämmade av PM i inboxen?
    Vill du att jag ska skicka över några till dig istället? ;)
  • Tom Araya
    Anonym (Salsa) skrev 2012-12-20 00:32:42 följande:

En till då, lite ljusare
    Å jäklar vilka former! Glad

Jag gissar på att det är du som har närbild på dina bröst med en blöt tröja på i bröst-tråden.Flört
Svar på tråden Helkroppstråden